Gå til innhold

Hvilken form bruker dere til ostekake!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en vanlig springer, men den lekker det gele ut av. Hadde også likt best dersom det gikk an å legge det rett på fat.

 

Anonymous poster hash: 5e1d4...d3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener springform selvf.

 

Anonymous poster hash: 5e1d4...d3a

Skrevet

Vanligvis bruker jeg en sånn bake it easy som er genial å bruke, men jeg har også laget det rett på fat, og da bare teipet jeg den runde formen på et kakefat og det funket helt fint :) Har jo kjeksen nederst som gjør at geleen ikke lekker ut! :) Lykke til!

 

Anonymous poster hash: 5c4ce...b8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...