Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #1 Skrevet 9. november 2013 Har en vanlig springer, men den lekker det gele ut av. Hadde også likt best dersom det gikk an å legge det rett på fat. Anonymous poster hash: 5e1d4...d3a
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #2 Skrevet 9. november 2013 Mener springform selvf. Anonymous poster hash: 5e1d4...d3a
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #3 Skrevet 9. november 2013 Vanligvis bruker jeg en sånn bake it easy som er genial å bruke, men jeg har også laget det rett på fat, og da bare teipet jeg den runde formen på et kakefat og det funket helt fint Har jo kjeksen nederst som gjør at geleen ikke lekker ut! Lykke til! Anonymous poster hash: 5c4ce...b8a
*Miss Marple* Skrevet 9. november 2013 #4 Skrevet 9. november 2013 http://www.porsgrund.com/nettbutikk/Kjoekken/Bake-it-easy.aspx Denne er genial!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå