Gå til innhold

älltid hatt lyst på 3 barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og ønsker meg sterkt et siste barn.. har 2 barn med 2 fedre fra før, så det ville blitt nr 3 med far nr 3..

samarbeider godt med de andre fedrene, men dere skjønner greia............

Kjipt å få 3 med 3 ulike..

Igjen -alt måtte vært i orden ..har ikke kjæreste nå, men tenker at hvis jeg skulle møtt the one en dag, så ville jeg gjerne hatt et barn til og forhåpentlig ville han holdt ut med meg ;) er kanskje noe i det "the one"...

men hva synes dere om det? teit hvis det hadde skjedd? ville noen menn ha gått med på det tro? det måtte kanskje i så tilfelle vært en som var barnløs...

ja ja, jeg bare synser litt, men føler ikke jeg har fått mitt "siste barn" liksom =)

Anonymous poster hash: c8433...0f7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kona til pappa har 5 barn med 3 forskjellige fedre, siste barnet med min far. Kan ikke si jeg tenker så mye over det egentlig, har aldri møtt fedrene til de eldste barna hennes så at de har forskjellig far er jo ikke noe man merke så mye til akkurat.

Anonymous poster hash: 459d7...543
Skrevet

Vet ikke om det stemmer, men har på følelsen av at dette med antall fedre ikke er et så stort tema jo eldre man blir?

Tenker at, si man får et barn som 20 åring. Forholdet ryker etter 3 år. Og du møter etterhvert en ny mann. Si du da er ca 24 år.

Kanskje man får et barn med ham, og holder sammen i 13 år før forholdet ryker.

Så møter man kanskje en ny et par år etter det. Da er man jo fortsatt ung. Og hvis man da får et barn til i alder av 40 så har man da 3 barn med 3 menn, men er da strukket ut over 20 år.

Føler det er litt mer "godtatt" enn hvis man får 3 barn med 3 forskjellige innen man fyller 30, selv om prinsippet er det samme...

Selv har jeg 4 barn, og har opplevd at folk spør meg om hvor mange fedre jeg har til dem (!). Og når jeg svarer at jeg fikk mitt første barn som 20 åring med min daværende samboer, men senere fikk 3 barn med min siste samboer, da svarer overraskende mange "åh, det var bra" (eller i den gata). Som om det liksom er mer godtatt enn om jeg hadde hatt flere fedre.

Synd man tenker sånn, men dessverre er vi nok bare spikra sammen på den måten..

Anonymous poster hash: fd34c...24c

Skrevet

Virker som om du er mer opptatt av å få riktig antall barn enn å finne en mann som du kan leve med og elsker. Hadde jeg vært deg så hadde jeg vært i et forhold i noen år før jeg fikk barn med de. Man må ikke få barn innen 2-3 år inn i forholdet. Kan være lurt å vente litt til.

Anonymous poster hash: 9db23...628

Skrevet

Vet ikke om det stemmer, men har på følelsen av at dette med antall fedre ikke er et så stort tema jo eldre man blir?

Tenker at, si man får et barn som 20 åring. Forholdet ryker etter 3 år. Og du møter etterhvert en ny mann. Si du da er ca 24 år.

Kanskje man får et barn med ham, og holder sammen i 13 år før forholdet ryker.

Så møter man kanskje en ny et par år etter det. Da er man jo fortsatt ung. Og hvis man da får et barn til i alder av 40 så har man da 3 barn med 3 menn, men er da strukket ut over 20 år.

Føler det er litt mer "godtatt" enn hvis man får 3 barn med 3 forskjellige innen man fyller 30, selv om prinsippet er det samme...

Selv har jeg 4 barn, og har opplevd at folk spør meg om hvor mange fedre jeg har til dem (!). Og når jeg svarer at jeg fikk mitt første barn som 20 åring med min daværende samboer, men senere fikk 3 barn med min siste samboer, da svarer overraskende mange "åh, det var bra" (eller i den gata). Som om det liksom er mer godtatt enn om jeg hadde hatt flere fedre.

Synd man tenker sånn, men dessverre er vi nok bare spikra sammen på den måten..

Anonymous poster hash: fd34c...24c

ja jeg ser jo godt både hva slags fordommer som kan komme, gjerne i og for seg fordi jeg kunne funet på å tenke sånn selv... 

fikk selv det første barnet mitt enda tidligere enn 20 år, og var sammen med pappaen en stund. Barn nr 2 er ganske mye yngre enn nr 1..

Jeg sier ikke at jeg SKAL ha barn ¨på død og liv, men tenker at om jeg finner den jeg vil leve livet med, eller noe sånt.. så vet jeg at jeg gjerne kunne tenkt meg et barn med han, hvis han vil det og... føler ikke at jeg har vært gravid siste gang heller :) men det får tiden vise, kanskje jeg ikke får flere.. er bare det å ha muligheten åpen :)

folk tenker vel sitt likevel, men ...

Neida, anonym#4, jeg har "lært leksa mi", jeg synes ikke det er kult å være i denne situasjonen.. jeg liker bare å ha tenkt i gjennom hva jeg kunne tenke meg videre i livet, møter jeg en mann såpass sent (om jeg er heldig) så er det ikke unaturlig at han gjerne spør og lurer på om jeg har tatt standpunkt til flere barn eller IKKE flere barn :)

Skal ikke ha en unge på død og liv, vil helst ha en mann, først og fremst... er jeg heldig får jeg det !!:)

Anonymous poster hash: c8433...0f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...