Lammelåret Skrevet 9. november 2013 #1 Skrevet 9. november 2013 I morgen er det farsdag og det er sikkert noen som klager over handelsstanden og boikotter dagen av prinsippielle grunner, men de fleste gjør ikke dette. Feirer dere farsdagen, i tilfelle hvordan? Jeg synes mannen selv skal kunne bestemme hva dagen innebærer, så lenge ungene får gjort stas på ham en stund. Hva slags forhold har dere til dagen?
spiresnart Skrevet 9. november 2013 #2 Skrevet 9. november 2013 Frokost på senga + en liten presang det er mitt forhold til farsdag, gjort det i alle år
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #3 Skrevet 9. november 2013 Her hos oss er det sånn at jeg har kjøpt en gave til MIN far og så har jeg hjulpet sønnen min med og finne noe til sin far. Har sagt til sambo at han kan gjøre hva han vil i morgen. endte med at vi lager en stor gryte fårikål og har invitert hans far og kjæreste + mine foreldre:) far min er nøye på at slikt skal feires, han minner meg gjerne på det noen dager i forveien, men sambo hadde ikke hatt anelse hvis ikke jeg hadde sagt noe:P Anonymous poster hash: 82d8d...672
Edelweis Skrevet 9. november 2013 #4 Skrevet 9. november 2013 ungene lager kort og vi spiser kake! kjøper ikke gave og ingen frokost på senga. men lager felles familiefrokost med tente lys og sånn =)
Gilette Skrevet 9. november 2013 #5 Skrevet 9. november 2013 Her samles hele storfamilien med kake og gaver :-)
Monajenten Skrevet 9. november 2013 #6 Skrevet 9. november 2013 Kjøper alltid gave til min pappa. I dag tok jeg med barna og kjøpte en liten gave til pappaen her, som de fikk velge selv. Kort og tegninger lager de, og vi har kake og god middag
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #7 Skrevet 9. november 2013 Han får sove lenge og kake Anonymous poster hash: f4dca...1cc
valkyrien Skrevet 9. november 2013 #8 Skrevet 9. november 2013 Det markeres ikke på noen som helst måte.
I scream for icecream! Skrevet 9. november 2013 #9 Skrevet 9. november 2013 Pappaen her i huset blir vekket med kake, en liten pakke og selvtegnet kort fra barna. Og så får han sove lenge. Det var slik vi gjorde det hjemme når vi var små, og det har vi fortsatt med. Koselig dag, synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #10 Skrevet 9. november 2013 Jeg og ungene skal bake kake i morgen og så skal vi på mcdonalds siden det er det ungene vil. Anonymous poster hash: a7fb0...e0e
*Miss Marple* Skrevet 9. november 2013 #11 Skrevet 9. november 2013 Jeg har gode minner om å lage frokostbrett og fine kort og krype opp i senga til en kjempeoverrasket mamma/pappa og det er minner jeg ønsker at mine barn også skal ta med seg. Siden vi ikke drikker kaffe og ikke har sansen for å spise noe før vi har fått vasket oss har frokostbrettet blitt byttet ut med fellesfrokost etter at barna har vekket den som skal feires og baset en god del i sengen. Vi har som regel en kjøpegave i tillegg til selvlagede kort og så baker vi kake og har en ekstra god middag - gjerne med våre egne foreldre på besøk. Markering av fars/morsdag er viktig for meg siden jeg griper enhver liten sjans til å lage litt ekstra stas og jeg kan ikke med min beste vilje se noe negativt med å lage litt ekstra kos en mørk søndag (og joda, det hender rett som det er vi koser oss ekstra ellers også, jeg sier jatakk, begge deler).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå