På vei me nommer 2:-) Skrevet 9. november 2013 #1 Skrevet 9. november 2013 Det synes jeg er en merkelig følelse å gå rundt med, at bære jeg og min samboer vet om graviditeten og hva som kommer til å skje i fremtiden. Jeg planlegger sammen med mine, om konserter, eventer og fremtiden på jobben, men bare jeg vet at jeg ikke kommer til å delta pga fødsel, barsel og permisjon. Men siden vi vil vente litt til før vi forteller dette til folk, så prøver jeg å fortsette som før.... merkelig følelse å kjenne på at bare jeg vet... :-)
Sokkedyret Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 Forstår deg godt!! Jeg synes det er rart nok å gå rundt og vite at vi prøver uten å si det til noen. Ble spurt om ikke jeg skulle være med å løpe halvmaraton til våren, hehe, det skulle tatt seg ut hvis jeg blir gravid snart =P Men men jabber med jeg også =P
Tullemor29 Skrevet 10. november 2013 #3 Skrevet 10. november 2013 Jeg fortalte det til gode venninner og nærmeste familie nesten med en gang. For meg ville det vært naturlig å snakke med dem om det hvis jeg skulle ha mistet barnet likevel, så hvorfor ikke fortelle det? Se for deg å abortere i uke 10 og du er selvfølgelig helt knust, og absolutt ingen andre enn samboeren/mannen din kan trøste eller ha forståelse for det. Da hadde jeg likt at mine nærmeste kunne hjulpet meg med den sorgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå