Gå til innhold

Det at ingen vet om graviditeten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det synes jeg er en merkelig følelse å gå rundt med, at bære jeg og min samboer vet om graviditeten og hva som kommer til å skje i fremtiden.

Jeg planlegger sammen med mine, om konserter, eventer og fremtiden på jobben, men bare jeg vet at jeg ikke kommer til å delta pga fødsel, barsel og permisjon.

Men siden vi vil vente litt til før vi forteller dette til folk, så prøver jeg å fortsette som før.... merkelig følelse å kjenne på at bare jeg vet... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår deg godt!! Jeg synes det er rart nok å gå rundt og vite at vi prøver uten å si det til noen. Ble spurt om ikke jeg skulle være med å løpe halvmaraton til våren, hehe, det skulle tatt seg ut hvis jeg blir gravid snart =P Men men jabber med jeg også =P

Skrevet

Jeg fortalte det til gode venninner og nærmeste familie nesten med en gang. For meg ville det vært naturlig å snakke med dem om det hvis jeg skulle ha mistet barnet likevel, så hvorfor ikke fortelle det? Se for deg å abortere i uke 10 og du er selvfølgelig helt knust, og absolutt ingen andre enn samboeren/mannen din kan trøste eller ha forståelse for det. Da hadde jeg likt at mine nærmeste kunne hjulpet meg med den sorgen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...