Gå til innhold

Ungene skal på kino i dag de - NOT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faen i helvete for noen bortskjemte og utakknemlige unger :( Nå har de krangla med seg selv/hverandre og oss siden de sto opp. Takk og farvel til hele kinoen og 500,- spenn! Den gjengen der tar jeg ikke med ut til offentlig beskuelse i dag gitt!!!

Anonymous poster hash: 70e4c...c3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, hvilken alder var de i? Venter søsken til lillejenta nå, lurer på hva jeg har i vente.

Den der blir nok å gå inn på de, husker enda da mamma tok vekk turen i svømmehallen hun hadde lovet.. omg jeg gråt i flere timer :P Men hadde vel fortjent det..

Anonymous poster hash: 4656e...248
Skrevet

Oi, hvilken alder var de i? Venter søsken til lillejenta nå, lurer på hva jeg har i vente.Den der blir nok å gå inn på de, husker enda da mamma tok vekk turen i svømmehallen hun hadde lovet.. omg jeg gråt i flere timer :P Men hadde vel fortjent det.. Anonymous poster hash: 4656e...248

3, 6 og 7. Kan finne meg i mye jeg altså, men når alle tre er tverre å krangler om det er nødvendig å bytte truse, hvorfor ikke sjokolade er ok til frokost osv osv osv over flere timer uten å forstå at nok er nok, da holder det for meg!

Skrevet

Oi, hvilken alder var de i? Venter søsken til lillejenta nå, lurer på hva jeg har i vente.Den der blir nok å gå inn på de, husker enda da mamma tok vekk turen i svømmehallen hun hadde lovet.. omg jeg gråt i flere timer :P Men hadde vel fortjent det.. Anonymous poster hash: 4656e...248

3, 6 og 7. Kan finne meg i mye jeg altså, men når alle tre er tverre å krangler om det er nødvendig å bytte truse, hvorfor ikke sjokolade er ok til frokost osv osv osv over flere timer uten å forstå at nok er nok, da holder det for meg!

Hehehe... Mine er 3, 5 og 7 år, og ja.. Been there, done that, got the t-shirt ;)

Man kan bli gal av mindre :P

Anonymous poster hash: 5f094...04e

Skrevet

Noen dager er sånn ja. Men ingenting er bedre enn å ta dem med ut nettopp på slike dager. Ikke på kino da, men lekeplass, skog etc :) Pleier å roe seg da, hvertfall med mine. 

Skrevet

Noen dager er sånn ja. Men ingenting er bedre enn å ta dem med ut nettopp på slike dager. Ikke på kino da, men lekeplass, skog etc :) Pleier å roe seg da, hvertfall med mine.

Ute har de vært :) Og mer blir det! Kanskje vi klarer avslutte hyggelig med grilling av pølser i peisen eller noe, men noen kino, det blir det ikke! :) hi

Skrevet

Skjønner deg godt. Hadde også blitt hjemme da og påpekt høyt hvorfor det ikke ble noe av slik at de lærer.

Anonymous poster hash: bcfc5...911

Skrevet

Godt å høre det er flere som har slike barn. mine er 5 og 7 og 2 år. 2 åringen hyler bare noen så mye som ser på bilene hans. de eldste krangler om hvem som skal rydde hva på rommet sitt og har nå brukt en time på å sutre over at det må ryddes. de var ute i så og si et kvarter.. jippi! helgene er ikke alltid sååå gøy!

Skrevet

Sånn er det av og til. Vet veldig godt hvordan det er.

Anonymous poster hash: 74a7c...524
Skrevet

Hver alder har sin sjarm, men må si jeg er glad vi er over den "småungetrassen" der! Nå er det riktignok sannsynligvis stille før stormen i huset akkurat nå, da de er blitt 7, 10 og 12. Om noen år er vi nok midt i pubertetsdiskusjoner, nyter tida nå da:)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...