Gå til innhold

teste, sammen eller alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere har tatt graviditetstester, er det en ting dere gjør i ensomhet eller er det sånn at dere sammen venter på resultatet?

Har alltid tatt test alene og så informert sambo når jeg har vært gravid. Men kanskje jeg snyter han for en opplevelse? Anonymous poster hash: 7571c...7e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alene. Hva slags opplevelse er det å tisse på en pinne?

Skrevet

Har gjort det alene.. Vi var prøvere i 9mnd med første, og da så han de første testene, men det ble jo litt kjedelig når de var negative.. Så da tok jeg de heller alene.. Jeg var litt testegal i tillegg, så greit at han ikke så alle testene jeg tok.. :P

Han har alltid vært med å sett når jeg har tatt en CB for å få det bekreftet skikkelig da. :)

Anonymous poster hash: a4c89...98a
Skrevet

Jeg prøvde en gang å "ta han med på testeopplevelsen" fordi jeg var så og si sikker på at den var positiv. Men han viste dessverre veldig lite interesse i prosessen og det hele endte med to skuffelser; negativ test og en samboer uten interesse. Så etter det har jeg bestemt meg for å gjøre det alene uten å informere på forhånd. 

Skrevet

Har stort sett tatt testene alene, fordi de er jo alltid negative likevel og da var det jo ikke noe gøy opplevelse å dele...

Anonymous poster hash: 604a4...f21
Skrevet

Alene. Hva slags opplevelse er det å tisse på en pinne?

Delvis enig. Men i en skikkelig amerikansk romantisk film vettu, da er det andre boller :huh:

Anonymous poster hash: 7571c...7e4

Skrevet

VI har gjort det sammen :) Jeg har tisset alene da, og så lagt testen opp ned, så har samboeren min kommet inn. Så har vi sett på den sammen. Delte ett par skuffelser, og så kom den POSITIVE testen, og da ble det som i en romantisk amerikansk film. Fin opplevelse! :D Heldigvis var vi like engasjerte begge to :)

Anonymous poster hash: 5eb91...a8c
Skrevet

Når vi startet å prøve tok jeg test alene (negativ). Han ga da klar beskjed om at han ønsket å vite på forhånd når jeg skulle ta en test. (" det var da like mye hans barn evnt").

Etter å ha vært prøvene i 1,5 år hadde jeg mistet litt troen, så jeg endte med å ta noen tester alene. Jeg var jo alltid sikker på at de var negative uansett.

Den gangen testen faktisk var positiv hadde jeg ikke informert om at jeg tok en test. Tenkte jeg skulle spare han for skuffelsen. Men i gledesrusen over at jeg var gravid var det ingen av oss som brydde seg om hvordan testen ble tatt :)

Anonymous poster hash: 72ec4...468

Skrevet

Alene, og glad er jeg for det... Slik han reagerte da jeg fortalte han at jeg var gravid, så hadde det nok blitt verre hvis han hadde vært med og tatt testen *grøss* (Han var ikke med til lege eller noe, ble slutt temmelig fort) 

Gjest Østfold-80
Skrevet

Alene! Er jo gøy og overraske med en positiv test.:) Jeg la den på nattbordet hans før jeg dro på jobb... Så ringte han meg såååå glad når han våknet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...