Love my kidz Skrevet 9. november 2013 #1 Skrevet 9. november 2013 Maler tv-stua. Taket er hvitt, vinduene egghvite. Veggene er nå i gråfarge. Er det penest med hvite eller grå gulvlistet synes dere? Taklistene er i samme som taket, helt hvite. Glemte å beskrive gulvet; det er rødbrune fliser med grå masse rundt. Tenker vel at hvite gulvlister er naturlig, men at med grå så virker veggen høyere og litt mer... ja høytidelig og mer stilig? Hva synes dere?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #2 Skrevet 9. november 2013 Lilla! Anonymous poster hash: fc085...5e3
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #3 Skrevet 9. november 2013 Hvitt så klart, ikke noe annet enn hvitt på lister, alt annet er stygt. Anonymous poster hash: de3ff...385
Bananen Skrevet 9. november 2013 #4 Skrevet 9. november 2013 Jeg syns det er penest når gulvlistene fullfører gulvet og taklistene fullfører taket. Men har også malt taklistene sammen med veggen, og det ble fint det også. Men gulvlistene ville jeg fortsatt hatt likt som gulvet.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 9. november 2013 #5 Skrevet 9. november 2013 Enten som gulvet, det er det aller beste. Alternativet er hvite.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #6 Skrevet 9. november 2013 Jeg ville valgt eggehvit slik vinduskantene er. Hvordan er dørene? Anonymous poster hash: cd888...79f
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #8 Skrevet 9. november 2013 Eggehvit ser vel ut som helt hvitt så lenge man ikke har dem rett ved siden av hverandre, så jeg ville valgt eggehvit. Anonymous poster hash: e8aa5...404
Love my kidz Skrevet 9. november 2013 Forfatter #9 Skrevet 9. november 2013 Takk for delte synspunkter Har vært opptatt både med maling og annet i hele ettermiddag. Endte med grå lister, og det er fordi det harmonerer best med gulvet. En hvit list vil bli så innmari skarpt , en grå gjør det mer diskret. Ble veldig fint, og er veldig fornøyd Har eggehvite lister på den andre stua, der er veggene skandinavisk lys og gulvet "gulaktig" parkett. Artig med oppussing, men for en jobb!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå