Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 Flott seng m skuff i nøttebrunt litt skjær i så den er ikke veldig mørk. Har fått tilbud om sengen gratis fra foreldrene mine til jenta vår og tenkte å sette på en sengehest. Blir sikkert finere hvit men samtidig er jeg i stuss... Veggene på rommet er hvite og en vegg lys rosa. Gulvet er grå med skjær av brunt. Hva gjør jeg m sengen?? Anonymous poster hash: 59c7b...8b1
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #4 Skrevet 9. november 2013 Hvorfor MÅ alt være hvitt? Folk er så kjedelige! Prøv senga uten å male først du. Styggeste jeg ser er folk som maler møbler i nydelig treverk med dårlig maling og utstyr, slik at resultatet blir ujevnt og dårlig. Senker verdien på gamle møbler. Husk at barn lett skraper opp malte møbler også. Skal du male må du i hvert fall gjøre skikkelig forarbeid, vaske med middel som fjerner fett, sparkle og grunne hvis nødvendig. Og lufte lenge og godt før barnet får sove i malingslukta! Anonymous poster hash: db69b...34c
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #5 Skrevet 9. november 2013 Ja mente om d var dumt at jeg ikke malte sengen. At fargen ble helt feil Anonymous poster hash: 59c7b...8b1
prekæs Skrevet 9. november 2013 #6 Skrevet 9. november 2013 Er sengen gammel som i antikk maler du ikke. Har aldri sett ett antikt møbel som har blitt finere med maling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå