Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 Jeg har to gutter som er litt større, og da vi hadde besøk av en liten fetter fant de frem sin gamle lekekasse med figurer. Den er full av dyr, dinosaurerer o.l. men også med actionfigurer som Ninja Turtles, spiderman, hulken o.l. Den lille fetteren lekte og lekte med disse figurene og ønsker seg nå veldig slike til jul. "Problemet" er at denne gutten bor hos sin mamma og hun liker ikke stygge leker, så da blir utfordringen å finne actionfigurer som ikke er så skumle. Har sett litt på ebay o.l. men vet ikke helt hva jeg skal søke på... Noen som kan hjelpe? Anonymous poster hash: ebc35...4a2
I scream for icecream! Skrevet 8. november 2013 #2 Skrevet 8. november 2013 Det finnes jo mange superhelter, og det er jo veldig i vinden for tiden. For eksempel Avengers (Iron Man, Captain America, Hulken, Thor, Hawkeye og Black Widow), Batman, Superman osv. Vet ikke helt hva du mener med "stygge", hehe, men det finnes jo smålego også, med disse superheltene. De er jo ikke så stygge.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #3 Skrevet 8. november 2013 synes ikke turtles er særlig stygge !!!!! Anonymous poster hash: 8be8e...958
Klar for nr 3! Skrevet 8. november 2013 #4 Skrevet 8. november 2013 hvor gammel er fetteren? jeg søkte på mario, cake topping eller noe sånt og fikk da opp masse supermario figurer. ungene elsker å leke med disse. vet ikke helt om de går i kategorien "action figur" da..
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #5 Skrevet 8. november 2013 er Turtles for ille så må du jo nesten gå for disneyfigurer eller dyr Anonymous poster hash: 8be8e...958
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #6 Skrevet 8. november 2013 brannmann Sam - er han en actionhelt kanskje ? Anonymous poster hash: 8be8e...958
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå