Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 Er det bare gensere med Justin Bieber som er kult, eller er det litt over nå? Skjørt, vest, kjole? Glitter? Hjelp meg, jeg har ikke peiling! Anonymous poster hash: 05ca2...5e9
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #2 Skrevet 8. november 2013 finn en butikk som heter WOW ! Da kan du ikke gjøre feil, evt kan det byttes ! ANBEFALES !!! =) Anonymous poster hash: 2f5e2...8f4
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #3 Skrevet 8. november 2013 Enig i den over, samt at WOW i alle fall før har hatt bra kvalitet på sånt som hettejakker etc som ikke bare er "kult" men praktisk. Fine farger også. (Tips: hvis du har Wearhouse i nærheten kan det hende de har masse WOW-klær til en veldig billig penge!) Anonymous poster hash: 53863...592
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #4 Skrevet 8. november 2013 Det fleste jenter i tredje klasse synes vel ikke Wow er så kult lenger... Abercrombie & F er veldig populært her:) Anonymous poster hash: ec6d3...738
Morcheeba Skrevet 8. november 2013 #5 Skrevet 8. november 2013 Seriøst? Bryr 3. Klassingene deres seg om merker???
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #6 Skrevet 8. november 2013 wow er jo ikke merker, men masse glitter, fine skjorter, jakker, luer, kjoler, gensere osv ! Rart om ikke de liker det i 3 klasse "lenger" da str er fra 1-2 klasse og oppover til tenårene... Klærne er jo no ala det vi vile kjøpt oss på BikBok og det er veldig populært særlig på barneskole =) Anonymous poster hash: 2f5e2...8f4
Cat.68 Skrevet 8. november 2013 #7 Skrevet 8. november 2013 smaken er vel like forskjellig hos 3 klassinger som hos andre. Jenta mi liker ihvertfall veldig godt klærne de har på "name it" Hun finner bestandig klær hun vil ha der.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #8 Skrevet 9. november 2013 WOW er er ofte en sikker vinner hos 3. klassinger. De har så mye fint og da de byttet style ble klærne egentlig bare enda finere. De er rimelige og kvaliteten er god. Og de byttet uansett grunn, runde i kantene og god service Anonymous poster hash: a122d...c10
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #9 Skrevet 9. november 2013 Min 3.klassejente nekter å gå med JB klær og liker ikke for mye glitter og barnslige mønstre. Bukser skal være myke å ha på. Ellers er arvetøy mer poppulært enn nytt og hun hater å være med i butikken for å ljøpe klær. Anonymous poster hash: 73d68...e29
Gjest Hercule Poirot Skrevet 9. november 2013 #10 Skrevet 9. november 2013 Det meste på WOW er fremdeles veldig greit. JB er nokså ut. Litt glitter er slett ikke å forakte. Ulempe med jeans fra WOW er at de er veldig smale. Vanskelig kombo med stillongs. Hilsen min 3. klassing. :-)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #11 Skrevet 9. november 2013 Har jente i 2. klasse, så hun er litt yngre, men svarer likevel. Merker er ikke viktig her, men hun er veldig opptatt av hvordan klærne ser ut. Skal helst være tettsittende stretchbukse, uten knepping. Justin B har hun aldri likt. Har begynt å like mer voksen stil på gensere, vi finner mye fint på kapp Ahl. Anonymous poster hash: 3e0d1...b78
Edelweis Skrevet 9. november 2013 #12 Skrevet 9. november 2013 min 2 klassing liker veldig godt klær fra wow og klær fra nameit. det gjør også kusinen som går i 4 klasse.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #13 Skrevet 9. november 2013 Jenta mi som er 3.klassing liker fine klær. Gjerne med glitter/ metallik. Sølv tights og en topp med glitter er midt i blinken. Gjerne med ett fint skjerf til. Anonymous poster hash: ba52d...662
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #14 Skrevet 9. november 2013 2.klassingen her kunne brukt timesvis på wow, så jeg mener det er en sikker vinner. Men som en over her skriver, buksene er veldig smale og passer best til slanke jenter. De holder oppe uten belte på min jente (selv om det bare er såvidt) og hun er VELDIG smal og tynn. Vi har god plass til stilongs under, men ser likevel at det kan bli et problem for mange. Anonymous poster hash: cd0b6...db1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå