Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 Hvorfor det ene framfor det andre? Anonymous poster hash: b1208...32a
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #2 Skrevet 8. november 2013 Nicolai. For å slippe å si "Nicolay med Y" resten av livet. Anonymous poster hash: 2d0c5...b97
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #3 Skrevet 8. november 2013 Nikolai helst, men skal det være med c, så Nicolai Anonymous poster hash: 696cc...cb7
Mandala Skrevet 8. november 2013 #4 Skrevet 8. november 2013 Absolutt Nicolai. Min sønn heter Nicolay og jeg angrer på stavemåten. Men på den annen side så kan Nikolai, Nikolaj, Nicolai, Nicolay staves på så mange måter at man uansett på si "med y", "med i", "med k" osv.
Gjest meg&mini Skrevet 8. november 2013 #6 Skrevet 8. november 2013 Nicolai. Synes det er tøffest med Nikolai da:)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #8 Skrevet 9. november 2013 Eller Nicholay:) Anonymous poster hash: 3f3a9...89d
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #12 Skrevet 9. november 2013 Nicolai, men aller helst Nikolai Anonymous poster hash: ddb77...1b8
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 9. november 2013 #13 Skrevet 9. november 2013 Helst Nikolai Men ja, Nicolai fremfor Nicolay. Helt klart
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 9. november 2013 #14 Skrevet 9. november 2013 Nicolai, men må si at jeg synes navnet er finere med k
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #16 Skrevet 9. november 2013 Mi sønn heter Nikolai, er noen så uttaler det feil og sier nikolay med trøkk på y, veldig irriterande må også ofte sei hvordan det staves dei fleste skriver det feil og skriver med c og y!! Og jeg som trodde det enkleste var det beste Anonymous poster hash: 47c71...866
soleia Skrevet 9. november 2013 #17 Skrevet 9. november 2013 Helst Nikolai, Nicolai på andreplass. Einig
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #18 Skrevet 9. november 2013 Nikolai Anonymous poster hash: f84ba...a97
Gjest Hercule Poirot Skrevet 9. november 2013 #19 Skrevet 9. november 2013 Fortrinnsvis Nikolai, nest best er Nicolai. Oppdaget forresten at Nikolai passerer i stavekontrollen. Det gjør ikke Nicolai. ;-)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #20 Skrevet 9. november 2013 Nikolai er finest måte, deretter Nicolai Anonymous poster hash: fb189...017
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #21 Skrevet 9. november 2013 Nikolai er klart finest. Anonymous poster hash: 82ad9...6c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå