Gå til innhold

Nicolay eller Nicolai ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor det ene framfor det andre?

 

Anonymous poster hash: b1208...32a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nicolai. For å slippe å si "Nicolay med Y" resten av livet.



Anonymous poster hash: 2d0c5...b97
Skrevet

Nikolai helst, men skal det være med c, så Nicolai

 

Anonymous poster hash: 696cc...cb7

Skrevet

Absolutt Nicolai. Min sønn heter Nicolay og jeg angrer på stavemåten. Men på den annen side så kan Nikolai, Nikolaj, Nicolai, Nicolay staves på så mange måter at man uansett på si "med y", "med i", "med k" osv. 

Gjest meg&mini
Skrevet

Nicolai.

Synes det er tøffest med Nikolai da:)

Gjest mamma til goprinsen
Skrevet

Nicolay mye finere

Skrevet

Eller Nicholay:)

 

Anonymous poster hash: 3f3a9...89d

Skrevet

Nikolai er det fineste syns jeg

Skrevet

Nicolai, men aller helst Nikolai



Anonymous poster hash: ddb77...1b8
Skrevet

Helst Nikolai ;) Men ja, Nicolai fremfor Nicolay. Helt klart

Skrevet

Nicolai, men må si at jeg synes navnet er finere med k :)

Skrevet

Mi sønn heter Nikolai, er noen så uttaler det feil og sier nikolay med trøkk på y, veldig irriterande ;) må også ofte sei hvordan det staves dei fleste skriver det feil og skriver med c og y!! Og jeg som trodde det enkleste var det beste ;)

 

Anonymous poster hash: 47c71...866

Skrevet

Nikolai

 

Anonymous poster hash: f84ba...a97

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Fortrinnsvis Nikolai, nest best er Nicolai. 

 

Oppdaget forresten at Nikolai passerer i stavekontrollen. Det gjør ikke Nicolai. ;-)

Skrevet

Nikolai er finest måte, deretter Nicolai :)

 

Anonymous poster hash: fb189...017

Skrevet

Nikolai er klart finest.



Anonymous poster hash: 82ad9...6c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...