Gå til innhold

Flere enn meg som har to svært aktive og intense barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er helt utrolig at barna mine ikke klarer å sitte stille ett eneste sekund i løpet av dagen. Sitter de og spiller eller ser tv så ligger de og makker og fikler med et eller annet, De prater hele tiden og lekser er tidenes tålmodighetsprøve. Er det vanlig?Ser at de er ihvertfall mye villere enn andre sine barn. Vi kan ikke gå et sted der det kreves at barna skal sitte stille, det må skje noe konstant.

Anonymous poster hash: 8e650...285
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er helt normalt, men er du bekymret så ta en tlf til helsestasjonen og drøft dette.

Anonymous poster hash: 9b4b4...210

Skrevet

Mine gutter er svært aktive, men de kan sitte i ro også... Synes dine høres litt vel aktive ut :)

Anonymous poster hash: 580a1...fe4
Skrevet

Dette er helt normalt. . Eg har tre sånne makker, er slittsomt til tider og kveldene på sofaen er hellige slik at me er klar for ein ny aktiv dag...

Skrevet

Jeg har også to veldige aktive gutter, og det er en utfordring å ha de med seg steder hvor de må sitte stille (f.eks kirken). Men de kan sitte stille hvis de ser en film de liker.

Anonymous poster hash: f1318...c3a
Skrevet

Har 4 barn. Et av dem er sånn. 

Skrevet

Mine to er også sånn. Ene har asperger, og den andre blir kanskje preget litt av han. Men de er altså vanvittig aktive, og opp gjennom disse årene har jeg alltid måttet vurdere hvilke steder vi kan dra og ikke. Det har blitt hakket bedre nå som de 10 og 7 år, men jeg ser at de fortsatt sliter med å stå/ sitte stille når ingenting skjer. Der andre barn klarer å stå fint i kø... Eller sitter rolig og venter... Der har mine mark i rompa. Jeg skal ærlig innrømme at jeg iblant har lurt på om det er noe med oppdragelsen som gjør det, men jeg vet ikke.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...