Gå til innhold

Hjelp Hva er best for barnet ????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger hjelp. hva er best for barnet. mor skal flytte ut å vil ha med seg barnet vårt (1år), har ett felles barn å hun har ett fra før(6år). hun skal flytte ca to timer med bil unna meg. å sier hun SKAL ha med seg gutten vår. jeg er ufør. hun har søkt jobb på den nye plassen. barnet går i barnehage hær vi bor nå, barnet har besteforeldrene som nermeste nabo med dær hun flytter i fra. hun påstår at hun er bedre skikket til og ta vare på barnet, noe jeg er sterkt uenig i. som jeg sa så er jeg ufør å kan være dær for barnet 100% hele tiden. jeg mener d ikke er best for barnet å bli flyttet på slik til en ny plass dær alt er nytt.  da vi var til mekling, så virket d med en gang som at mekleren tok parti med mor, å de ville at ha barnet annenhver helg å møte d en dag på den nye plassen til mor. noe jeg likte sver dårlig. d vil si at jeg må bruke over 30 timer i månen på å kjøre for å møte å ha sammvær med sønnen min, hun kan jo ikke kjøre, for hun har søkt seg jobb å har en gutt til som går på skole. hva skal jeg gjøre????  det må jo være mye bedre for barnet å få være til meg da, som har all tid til å være sammen med barnet og ta vare på guttn.

Anonymous poster hash: e5501...f6b

Anonymous poster hash: e5501...f6b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnet har det nok best hos mor.. Fordi hun tar med seg eldste barnet på 6 år.. Det er ikke bra å skille søsken. Og siden barnet deres kun er 1 vil det tilpasse seg de fleste steder. Dessverre ikke det svaret du ønsket. Kjipt med lang reisevei, men det kan vel endre seg. Ev blir det lettere når barnet blir eldre.

• 1 måned senere...
Skrevet

Det er vel litt for enkelt å bare si at barnet har det best hos mor pga søsken. Er sikkert ikke ideelt å skille søsken. Men det er jo Ikke ideelt å skille lag uansett. Syns det er mange ting som må vurderes jeg. Men jeg er enig i at det ikke er så ille for barnet å flytte til nytt sted når det er så lite. Jeg tror også det raskt kan tilpasse seg et nytt sted. Men jeg veit ikke helt. Skulle bare tro det.

Var det bestemt at hu skulle flytte så langt unna når dere var til mekling. Ellers burde dere kanskje vært til mekling igjen? Selv kan jeg ikke se for meg at jeg hadde flytta så langt unna hvis jeg skulle gå fra mannen min. Og det er pga barnet og mannen. Viktig å ha begge foreldra i nærheten syns jeg. Så selv om jeg har familie ca to timer unna hadde jeg blitt her som jeg har mindre tilknytning. Noe jeg for tiden vurderer. Så jeg har altså tenkt gjennom akkurat det der:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...