Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #2 Skrevet 8. november 2013 Yesssss barnehagen stiger. Anonymous poster hash: ad19a...168
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #3 Skrevet 8. november 2013 Håper inderlig de beholder skatteklasse 2 selv om i forslaget har sagt den skal vekk. Anonymous poster hash: bc2da...1d9
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #4 Skrevet 8. november 2013 Herlighet! For noen høns det er her inne. Jeg liker ikke det, og jeg liker ikke det.... Prøv å se helheten. Både skole og veier feks. blir prioritert. Noe som er viktig. Ting som de rød/grønne har nedprioritert. Er ting som må opp på fote igjen. Og da må de ta pengene fra noen. Nei, ikke et perfekt budsjett, men alle kan ikke være fornøyd. Blir helt oppgitt over sutre hønene her inne. Anonymous poster hash: 67cfd...0c3
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #5 Skrevet 8. november 2013 Herlighet! For noen høns det er her inne. Jeg liker ikke det, og jeg liker ikke det.... Prøv å se helheten. Både skole og veier feks. blir prioritert. Noe som er viktig. Ting som de rød/grønne har nedprioritert. Er ting som må opp på fote igjen. Og da må de ta pengene fra noen. Nei, ikke et perfekt budsjett, men alle kan ikke være fornøyd. Blir helt oppgitt over sutre hønene her inne. Anonymous poster hash: 67cfd...0c3 Sutre hønene? Eller sutrehønene? Om det uttales som ett ord, skrives det som ett ord!! Anonymous poster hash: 6d642...913
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #6 Skrevet 8. november 2013 Helt hærlig at alle frpere må betale enda mer for alkoholen sin enn de måtte gjort med rødgrønt. Og nei, jeg slipper ikke! Hadde det faktisk fint før å jeg!! Anonymous poster hash: 2b109...c24
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #7 Skrevet 8. november 2013 Herlighet! For noen høns det er her inne. Jeg liker ikke det, og jeg liker ikke det.... Prøv å se helheten. Både skole og veier feks. blir prioritert. Noe som er viktig. Ting som de rød/grønne har nedprioritert. Er ting som må opp på fote igjen. Og da må de ta pengene fra noen. Nei, ikke et perfekt budsjett, men alle kan ikke være fornøyd. Blir helt oppgitt over sutre hønene her inne. Anonymous poster hash: 67cfd...0c3 Du må huske på at mange av damene her inne ikke har peiling på politikk og aner ikke hva de snakker om da de kommenterer budsjettet. De fleste av de tror at Høyre og Frp kan innfri alt de hadde i partiprogrammet. De skjønner ikke at de må ha flertall i Stortinget for å få til endringer og de skjønner heller ikke at endringer tar tid. De skjønner ikke sammenhengen mellom skattelettelser og norske bedrifter og de skjønner heller ikke at vi ikke kan leve av oljepenger for evig tid og at vi derfor MÅ satse på norske bedrifter for å, i det heletatt, ha muligheter til å få jobb i fremtiden. At skattelettelser derfor er en nødvendighet skjønner de ikke, så de tror heller at skattelettelser er noe som kun kommer de rike til gode. Å diskutere politikk med hønsegjengen her er dødfødt. Her er de bare opptatt av trygd og barnehagepriser. Anonymous poster hash: 1b247...152
smurfis Skrevet 8. november 2013 Forfatter #8 Skrevet 8. november 2013 Er det så mye suttring i denne tråden da?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #9 Skrevet 8. november 2013 Herlighet! For noen høns det er her inne. Jeg liker ikke det, og jeg liker ikke det.... Prøv å se helheten. Både skole og veier feks. blir prioritert. Noe som er viktig. Ting som de rød/grønne har nedprioritert. Er ting som må opp på fote igjen. Og da må de ta pengene fra noen. Nei, ikke et perfekt budsjett, men alle kan ikke være fornøyd. Blir helt oppgitt over sutre hønene her inne. Anonymous poster hash: 67cfd...0c3 Du må huske på at mange av damene her inne ikke har peiling på politikk og aner ikke hva de snakker om da de kommenterer budsjettet. De fleste av de tror at Høyre og Frp kan innfri alt de hadde i partiprogrammet. De skjønner ikke at de må ha flertall i Stortinget for å få til endringer og de skjønner heller ikke at endringer tar tid. De skjønner ikke sammenhengen mellom skattelettelser og norske bedrifter og de skjønner heller ikke at vi ikke kan leve av oljepenger for evig tid og at vi derfor MÅ satse på norske bedrifter for å, i det heletatt, ha muligheter til å få jobb i fremtiden. At skattelettelser derfor er en nødvendighet skjønner de ikke, så de tror heller at skattelettelser er noe som kun kommer de rike til gode. Å diskutere politikk med hønsegjengen her er dødfødt. Her er de bare opptatt av trygd og barnehagepriser. Anonymous poster hash: 1b247...152 Amen! Gir opp å diskutere politikk her inne Anonymous poster hash: 67cfd...0c3
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #10 Skrevet 8. november 2013 Budsjettet var vel omtrent som forventet. Blå-blått = mer til de som har sikkert nok fra før, og så lite som mulig til dem som sliter fra før. Hvis det kom som en overraskelse, så har man ikke fulgt med i timen. Da har man kun hørt på de populistiske utsagnene og ikke satt seg inn i helheten. Anonymous poster hash: 3cb6a...afe
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #11 Skrevet 8. november 2013 Budsjettet var vel omtrent som forventet. Blå-blått = mer til de som har sikkert nok fra før, og så lite som mulig til dem som sliter fra før. Hvis det kom som en overraskelse, så har man ikke fulgt med i timen. Da har man kun hørt på de populistiske utsagnene og ikke satt seg inn i helheten. Anonymous poster hash: 3cb6a...afe Skjønner liksom ikke helt hvilket budsjett du har lest på når du sier dette men... Ikke sånn jeg så på det hvertfall. Anonymous poster hash: f4112...963
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #12 Skrevet 8. november 2013 Herlighet! For noen høns det er her inne. Jeg liker ikke det, og jeg liker ikke det.... Prøv å se helheten. Både skole og veier feks. blir prioritert. Noe som er viktig. Ting som de rød/grønne har nedprioritert. Er ting som må opp på fote igjen. Og da må de ta pengene fra noen. Nei, ikke et perfekt budsjett, men alle kan ikke være fornøyd. Blir helt oppgitt over sutre hønene her inne. Anonymous poster hash: 67cfd...0c3 Du må huske på at mange av damene her inne ikke har peiling på politikk og aner ikke hva de snakker om da de kommenterer budsjettet. De fleste av de tror at Høyre og Frp kan innfri alt de hadde i partiprogrammet. De skjønner ikke at de må ha flertall i Stortinget for å få til endringer og de skjønner heller ikke at endringer tar tid. De skjønner ikke sammenhengen mellom skattelettelser og norske bedrifter og de skjønner heller ikke at vi ikke kan leve av oljepenger for evig tid og at vi derfor MÅ satse på norske bedrifter for å, i det heletatt, ha muligheter til å få jobb i fremtiden. At skattelettelser derfor er en nødvendighet skjønner de ikke, så de tror heller at skattelettelser er noe som kun kommer de rike til gode. Å diskutere politikk med hønsegjengen her er dødfødt. Her er de bare opptatt av trygd og barnehagepriser. Anonymous poster hash: 1b247...152 Jada for bare de som deler ditt syn har "skjønnt" det? Anonymous poster hash: e04a6...eed
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #13 Skrevet 8. november 2013 Dere er vel klar over at budsjettet er satt opp av den avtroppende rødgrønne regjeringen? Og at den blå påtroppende har hatt minimalt med tid til å sette seg inn i det og få foretatt endringene de ønsker? Så her må vel dere rødgrønne velgerene klappe dere selv på skulderen og berømme den avtroppende regjeringen med et fantastisk statsbudsjett... Anonymous poster hash: 24dc9...760
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #14 Skrevet 8. november 2013 Dere er vel klar over at budsjettet er satt opp av den avtroppende rødgrønne regjeringen? Og at den blå påtroppende har hatt minimalt med tid til å sette seg inn i det og få foretatt endringene de ønsker? Så her må vel dere rødgrønne velgerene klappe dere selv på skulderen og berømme den avtroppende regjeringen med et fantastisk statsbudsjett... Anonymous poster hash: 24dc9...760 Trudde du virkelig på den der selv? Du trur ikke at de som heller til de rødgrønne reagerer på de endringer som er gjort av de blå nå da. Som da er tydelig skattelette til de som allerede har mest fra før. Akkurat som forventet. Anonymous poster hash: e04a6...eed
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #15 Skrevet 8. november 2013 Dere er vel klar over at budsjettet er satt opp av den avtroppende rødgrønne regjeringen? Og at den blå påtroppende har hatt minimalt med tid til å sette seg inn i det og få foretatt endringene de ønsker? Så her må vel dere rødgrønne velgerene klappe dere selv på skulderen og berømme den avtroppende regjeringen med et fantastisk statsbudsjett... Anonymous poster hash: 24dc9...760 Trudde du virkelig på den der selv? Du trur ikke at de som heller til de rødgrønne reagerer på de endringer som er gjort av de blå nå da. Som da er tydelig skattelette til de som allerede har mest fra før. Akkurat som forventet. Anonymous poster hash: e04a6...eed Hva var det i mitt innlegg som ikke stemte? Hvem satt opp årets budsjett? Var ikke det den avtroppende rødgrønne? Hvor lang tid har den blå påtroppende hatt på å sette seg inn i dette budsjettet samt alle de andre oppgavene de har fått? Mener du seriøst de har hatt god tid? Så jeg spør igjen, hva var det som ikke stemte i mitt innlegg? Anonymous poster hash: 24dc9...760
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #16 Skrevet 8. november 2013 Dere er vel klar over at budsjettet er satt opp av den avtroppende rødgrønne regjeringen? Og at den blå påtroppende har hatt minimalt med tid til å sette seg inn i det og få foretatt endringene de ønsker? Så her må vel dere rødgrønne velgerene klappe dere selv på skulderen og berømme den avtroppende regjeringen med et fantastisk statsbudsjett... Anonymous poster hash: 24dc9...760 Trudde du virkelig på den der selv? Du trur ikke at de som heller til de rødgrønne reagerer på de endringer som er gjort av de blå nå da. Som da er tydelig skattelette til de som allerede har mest fra før. Akkurat som forventet. Anonymous poster hash: e04a6...eed Jeg legger i tillegg ved en reportasje fra dine penger ang endringer den blågrønne har gjort. Der står det da angivelig at det blir skattelette for alle. Men, det blir større for de som kommer opp i toppskatt siden trygdeveløpet blir økt med rundt 1%. Ellers ser jeg ikke helt hva noen av punkta har så mye med de rike å gjøre. Det at det ikke blir to barnehage opptak har det heller ikke bært de siste åtte åra med den rødgrønne. Hvorfor ventet de med å innføre dette til at de gikk av selv? Nei, beklager frøken. Sett deg litt mer inn i hva budsjettet går på før du uttaler deg. Ikke bare siter hva hønene her inne påstår... Anonymous poster hash: 24dc9...760
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #17 Skrevet 8. november 2013 Dere er vel klar over at budsjettet er satt opp av den avtroppende rødgrønne regjeringen? Og at den blå påtroppende har hatt minimalt med tid til å sette seg inn i det og få foretatt endringene de ønsker? Så her må vel dere rødgrønne velgerene klappe dere selv på skulderen og berømme den avtroppende regjeringen med et fantastisk statsbudsjett... Anonymous poster hash: 24dc9...760 Trudde du virkelig på den der selv? Du trur ikke at de som heller til de rødgrønne reagerer på de endringer som er gjort av de blå nå da. Som da er tydelig skattelette til de som allerede har mest fra før. Akkurat som forventet. Anonymous poster hash: e04a6...eed Du har ikke skjønt så mye, skjønner jeg :-) Som sagt, å diskutere politikk her inne er dødfødt. Kjerringene vet ikke engang hvem som står bak mesteparten av dette budsjettet. Det eneste foka her kommer med er følgende: "De gir til de som har mye fra før." That´s it! Det er det de tror! At dette med skattelettelser handler om Norges økonomiske fremtid har de ingen forståelse for. Anonymous poster hash: 1b247...152
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #18 Skrevet 8. november 2013 Dere er vel klar over at budsjettet er satt opp av den avtroppende rødgrønne regjeringen? Og at den blå påtroppende har hatt minimalt med tid til å sette seg inn i det og få foretatt endringene de ønsker? Så her må vel dere rødgrønne velgerene klappe dere selv på skulderen og berømme den avtroppende regjeringen med et fantastisk statsbudsjett... Anonymous poster hash: 24dc9...760 Trudde du virkelig på den der selv? Du trur ikke at de som heller til de rødgrønne reagerer på de endringer som er gjort av de blå nå da. Som da er tydelig skattelette til de som allerede har mest fra før. Akkurat som forventet. Anonymous poster hash: e04a6...eed Jeg legger i tillegg ved en reportasje fra dine penger ang endringer den blågrønne har gjort. Der står det da angivelig at det blir skattelette for alle. Men, det blir større for de som kommer opp i toppskatt siden trygdeveløpet blir økt med rundt 1%. Ellers ser jeg ikke helt hva noen av punkta har så mye med de rike å gjøre. Det at det ikke blir to barnehage opptak har det heller ikke bært de siste åtte åra med den rødgrønne. Hvorfor ventet de med å innføre dette til at de gikk av selv? Nei, beklager frøken. Sett deg litt mer inn i hva budsjettet går på før du uttaler deg. Ikke bare siter hva hønene her inne påstår... Anonymous poster hash: 24dc9...760 Glemte såklart å legge ved link http://m.dinside.no/924484/dette-sier-den-nye-regjeringen-nei-til Anonymous poster hash: 24dc9...760
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #19 Skrevet 9. november 2013 Herlighet! For noen høns det er her inne. Jeg liker ikke det, og jeg liker ikke det.... Prøv å se helheten. Både skole og veier feks. blir prioritert. Noe som er viktig. Ting som de rød/grønne har nedprioritert. Er ting som må opp på fote igjen. Og da må de ta pengene fra noen. Nei, ikke et perfekt budsjett, men alle kan ikke være fornøyd. Blir helt oppgitt over sutre hønene her inne. Anonymous poster hash: 67cfd...0c3 Du må huske på at mange av damene her inne ikke har peiling på politikk og aner ikke hva de snakker om da de kommenterer budsjettet. De fleste av de tror at Høyre og Frp kan innfri alt de hadde i partiprogrammet. De skjønner ikke at de må ha flertall i Stortinget for å få til endringer og de skjønner heller ikke at endringer tar tid. De skjønner ikke sammenhengen mellom skattelettelser og norske bedrifter og de skjønner heller ikke at vi ikke kan leve av oljepenger for evig tid og at vi derfor MÅ satse på norske bedrifter for å, i det heletatt, ha muligheter til å få jobb i fremtiden. At skattelettelser derfor er en nødvendighet skjønner de ikke, så de tror heller at skattelettelser er noe som kun kommer de rike til gode. Å diskutere politikk med hønsegjengen her er dødfødt. Her er de bare opptatt av trygd og barnehagepriser. Anonymous poster hash: 1b247...152 Amen! Gir opp å diskutere politikk her inne Anonymous poster hash: 67cfd...0c3 Kunne ikke vært mer enig. Har prøvd flere ganger, men å få en forståelse av at man må tenke helhet og fremtidsrettet er helt umulig. Det er kun lommeboken idag som gjelder kan det virke som. Anonymous poster hash: d4f48...aeb
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #20 Skrevet 9. november 2013 Dere er vel klar over at budsjettet er satt opp av den avtroppende rødgrønne regjeringen? Og at den blå påtroppende har hatt minimalt med tid til å sette seg inn i det og få foretatt endringene de ønsker? Så her må vel dere rødgrønne velgerene klappe dere selv på skulderen og berømme den avtroppende regjeringen med et fantastisk statsbudsjett... Anonymous poster hash: 24dc9...760 Trudde du virkelig på den der selv? Du trur ikke at de som heller til de rødgrønne reagerer på de endringer som er gjort av de blå nå da. Som da er tydelig skattelette til de som allerede har mest fra før. Akkurat som forventet. Anonymous poster hash: e04a6...eed Jeg legger i tillegg ved en reportasje fra dine penger ang endringer den blågrønne har gjort. Der står det da angivelig at det blir skattelette for alle. Men, det blir større for de som kommer opp i toppskatt siden trygdeveløpet blir økt med rundt 1%. Ellers ser jeg ikke helt hva noen av punkta har så mye med de rike å gjøre. Det at det ikke blir to barnehage opptak har det heller ikke bært de siste åtte åra med den rødgrønne. Hvorfor ventet de med å innføre dette til at de gikk av selv? Nei, beklager frøken. Sett deg litt mer inn i hva budsjettet går på før du uttaler deg. Ikke bare siter hva hønene her inne påstår... Anonymous poster hash: 24dc9...760 Signerer dette. Anonymous poster hash: fe606...c69
sug lut Skrevet 9. november 2013 #21 Skrevet 9. november 2013 Ikke akkurat noen bombe. Lommerusk i skattelette til oss, 87 mill i skattelette til de 100 rikeste. Det er nette 870000 på hver av dem, mer enn mange par her inne tjener tilsammen. Nei, ingen bombe.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #22 Skrevet 9. november 2013 Jeg er ikke så naiv at jeg tror at millioner i skattelette til de rikeste automatisk fører til flere arbeidsplasser. De som kan, flagger ut og resten stikker pengene i egen lomme. Anonymous poster hash: 506cb...006
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #23 Skrevet 9. november 2013 Jeg er ikke så naiv at jeg tror at millioner i skattelette til de rikeste automatisk fører til flere arbeidsplasser. De som kan, flagger ut og resten stikker pengene i egen lomme. Anonymous poster hash: 506cb...006 Her kommer dumme dumme dumme dum.... Enda et eksempel på at det ikke er noen vits i å diskutere politikk på BIM ;-) Anonymous poster hash: 1b247...152
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #24 Skrevet 9. november 2013 Ikke akkurat noen bombe. Lommerusk i skattelette til oss, 87 mill i skattelette til de 100 rikeste. Det er nette 870000 på hver av dem, mer enn mange par her inne tjener tilsammen. Nei, ingen bombe. Er dette det eneste du har å si om det nye budsjettet? Ingen bombe at dere rød/grønne finner det som kan virke negativt og henger dere opp i det. Hva med resten av budsjettet? Anonymous poster hash: fe606...c69
*Miss Marple* Skrevet 9. november 2013 #25 Skrevet 9. november 2013 Jeg er ikke så naiv at jeg tror at millioner i skattelette til de rikeste automatisk fører til flere arbeidsplasser. De som kan, flagger ut og resten stikker pengene i egen lomme. Anonymous poster hash: 506cb...006 Her kommer dumme dumme dumme dum.... Enda et eksempel på at det ikke er noen vits i å diskutere politikk på BIM ;-) Anonymous poster hash: 1b247...152 Jeg må da få si at du ikke imponerer veldig med diskusjonsteknikk selv heller. Alt du klarer å si er hvor dumme alle andre er? Hva med å komme med noen saklige argumenter for at det er et bra budsjett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå