Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 Har du den? Og vil du dele den med meg? :-) Anonymous poster hash: 9d5af...848
Meg og alle gutta Skrevet 8. november 2013 #2 Skrevet 8. november 2013 pastasaus: 1/2 grønn squash 1/2 stor løk 2 fedd 1stor gulrot 3 tomater 1 boks hakkede tomater 3 store sjampinjong 2 ss tomatpuré 1 buljongterning 1 dl kremfløte 500g kjøttdeig. oregano Finhakk løk og hvitløk og skjær squash og gulrot og tomat i små terninger. Fres løk og hvitløk, squash, sopp i biter/skiver og gulrot i litt olje i en kjele. Ha over boksen med hakkede tomater og tomatene, tomatpure og en buljongterning. Kok dette til grønnsakene er møre. Ha i fløten og smak til med oregano og salt og pepper. Stek kjøttdeigen og ha oppi sausen. Server med pasta og revet ost og godt brød til. Lag gjerne dobbel porsjon for denne er rågod på pizza også. Bare smør over bunnen og dryss ost oppå
Elina Skrevet 8. november 2013 #3 Skrevet 8. november 2013 Liker veldig godt sweet chilli gryte, den er veldig god til både pasta og ris. Den er vegansk Løk, paprika, aubegine, sopp og andre grønsaker du har eller liker. Kokosmelk, MYE sweetchilli 1-2dl, hvitløk, ingefær, 1ts karri, 1/4 ts kardemomme, 1/2 ts chilli eller etter smak, 1ts koriander, 1 ts salt eller etter smak, eventuelt også hvitløk og løkpulver. Saften av sitron etter smak (Ca 1/2). Frisk chilli og koriander kan også brukes. Om du kutter ut noen av kryddrene er det ingen krise. Stek løk til den er blank, så tilsetter du hvitløk ingefær og de andre kryddrene. Stek litt før du tilsetter grønsakene. Stek til grønsakene nesten er møre, tilsett kokkosmelk. Kok opp før du tilsetter sweet chilli. Kok i minimum 5 min for å få ut eddik smaken av sweet chillien. Smak Eventuelt til med. til med krydder sweet chilli, salt. Tilsett sitron og dryss eventuelt over frisk koriander. Server med ris eller pasta
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #4 Skrevet 8. november 2013 Takk :-) Anonymous poster hash: 9d5af...848
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå