Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 Er uke 6 og skal på sykehuset for abort i neste uke. Begynte med magesmerter i dag og litt blod. Noen små klumper og rødt/mørkt blod i slimtråder. Ikke mye, 3-4 runder. Nå har jg ikke vondt og det har sluttet å blø virker det som. Er dette alt? Skal jeg si ifra om at jeg ikke trenger aborten på sykehuset? og dersom ikke mer kommer og jeg tar timen, bør jeg spørre om ul først da? Takk! Anonymous poster hash: bb3ac...0d4
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #2 Skrevet 8. november 2013 Høres ut som en sa, men det er jo ikke sikkert. Ring og spør hva du skal gjøre, du, de kommer sikkert til å ta ul først. Anonymous poster hash: c857a...b20
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #3 Skrevet 8. november 2013 Jeg anbefaler deg helt klart å ta den timen på sykehuset! Få det sjekket. Anonymous poster hash: c5f2e...501
Gjest mamma til goprinsen Skrevet 8. november 2013 #4 Skrevet 8. november 2013 bør jo ikke være det,jeg blødde flere ganger når jeg var gravid,lille lever godt han men er du usikker så sjekk. jeg blødde i uke 15 med klumper og var sikkert på at det var sa,men det var ikke det,men de sa at det var mensen og at kroppen renses
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå