Gå til innhold

er det mulig.. stakkar barnefar..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud så tvers gjennom tragisk!

En fornuftig pappa, som burde hatt premie isteden for refs!

 

Anonymous poster hash: 89d33...5f3

Skrevet

Er det bare meg som tenker at det må ligge mer bak eller?

Skrevet

Er det bare meg som tenker at det må ligge mer bak eller?

Det er jo USA, så ingenting forundrer meg. Men det må jo være mer til historien enn det vi leser her, ja? :/

Skrevet

 

Er det bare meg som tenker at det må ligge mer bak eller?

Det er jo USA, så ingenting forundrer meg. Men det må jo være mer til historien enn det vi leser her, ja? :/

 

 

Jeg nekter å tro at det er sååå gale,tror det må ligge mer bak enn vi vet.

De bruker jo bare den vinklingen som høres verst ut vil jeg tro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...