Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 Hvordan kan man være sikker på at man er sammen med den rette? Hvis man ble sammen i ung alder og har vært sammen i 10-20 år. Hvordan vet man at man er med "the one", og at det ikke bare er vane å ha sex og bo sammen? Spesielt om man har fått barn så vil man som oftest være glade i hverandre, hvordan vite at det er ekte kjærlighet? Hva om man er sammen med "feil" person og drømmemannen/kvinnen bare går forbi? Anonymous poster hash: 8fa5d...23f
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #2 Skrevet 8. november 2013 Her føles det bare rett. Elsker han og kunne ikke tenkt å vert ilag med noen andre. Min beste venn og elsker. Kribler i magen enda vi har vert sammen i snart 11 år. Anonymous poster hash: f0d75...ec9
Sage90 Skrevet 8. november 2013 #3 Skrevet 8. november 2013 For min del handler det om at jeg går så sykt godt overens med samboeren min. Vi har samme humor, mener det samme om "de store" tingene og vi er på ca samme sted i livet (selv om han er to år yngre). I tillegg har jeg hatt en tendens til å bli lei menn og folk generelt, noe som enda ikke har skjedd med han. Han irriterer meg ikke på noen som helst måte. Vi krangler selvfølgelig, men vi blir også alltid venner igjen etter 15-20 min. Jeg merket det med en gang at han var min drømmemann. Hvis man hele tiden skal gå og tenke "hva om", så kommer man jo ingen vei. Da sitter man der bare og uroer seg for ting som kanskje kunne skjedd.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #4 Skrevet 8. november 2013 Jeg vil tro at så lenge man er fornøyd med livet sitt og mannen sin, så er han den rette. Ellers så tror jeg ikke det er kun en rett mann for en kvinne. Blir det slutt eller man mister mannen sin, så vil man absolutt kunne finne lykken igjen med en ny. Det betyr ikke at den forrige ikke var den rette. Alle forhold har sine ups and downs. Jeg blir litt sliten av dette fokuset på at man skal være så overlykkelig hele tiden, gresset er sjelden grønnere på den andre siden. Anonymous poster hash: f7422...511
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #5 Skrevet 8. november 2013 Som hun over meg sier, man vet det rett og slett bare! Han er min beste venn, og jeg har virkelig ingen interesse av andre enn ham. Anonymous poster hash: 73de0...e70
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #6 Skrevet 8. november 2013 Jeg er glad jeg er singel helt til evt denne "sjelvennen" dukker opp.... Etter et langt forhold der ingenting fungerte så er jeg blitt sterkere og kresen heldigvis... Tenker at den "rette" er en person som er din aller beste venn med alt det innebærer samtidig som du elsker han/hun mer enn enn venn. Enkelt og greit. Anonymous poster hash: d3121...3aa
Frøken Ubesluttsom Skrevet 8. november 2013 #7 Skrevet 8. november 2013 Jeg vil tro at så lenge man er fornøyd med livet sitt og mannen sin, så er han den rette. Ellers så tror jeg ikke det er kun en rett mann for en kvinne. Blir det slutt eller man mister mannen sin, så vil man absolutt kunne finne lykken igjen med en ny. Det betyr ikke at den forrige ikke var den rette. Alle forhold har sine ups and downs. Jeg blir litt sliten av dette fokuset på at man skal være så overlykkelig hele tiden, gresset er sjelden grønnere på den andre siden. Anonymous poster hash: f7422...511 Så bra du sa det. Akkurat hva jeg tenkte og mener også. Du satte ord på tankene mine. Er så enig, så enig... Kunne ikke vært sagt bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå