Gå til innhold

Urinveisinfeksjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om man kan bade i basseng når en har urinveisinfeksjon?

Og dersom en har stadig tilbakevendende infeksjoner, er det da dumt å bade i det hele tatt (når en ikke har infeksjon)? Et det større sjanse for å få det da?

Anonymous poster hash: 85c99...847

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal gå helt greit å svømme, men gjør det ikke forferdelig vondt da? Når jeg har urininfeksjon må jeg sitte på do Hele tiden.

Anonymous poster hash: 34ec8...72d
Skrevet

Det skal gå helt greit å svømme, men gjør det ikke forferdelig vondt da? Når jeg har urininfeksjon må jeg sitte på do Hele tiden.

Anonymous poster hash: 34ec8...72d

Det er datteren min som har det. Hun har ikke noe særlig vondt, men går på do forholdsvis hyppig. Hun skal egentlig på svømming i dag, og jeg ble litt usikker. Hun har veldig lett for å få uvi, og vi er inne i en dårlig periode nå... :-(

Anonymous poster hash: 85c99...847

Skrevet

Det skal gå helt greit å svømme, men gjør det ikke forferdelig vondt da? Når jeg har urininfeksjon må jeg sitte på do Hele tiden.Anonymous poster hash: 34ec8...72d

Det er datteren min som har det. Hun har ikke noe særlig vondt, men går på do forholdsvis hyppig. Hun skal egentlig på svømming i dag, og jeg ble litt usikker. Hun har veldig lett for å få uvi, og vi er inne i en dårlig periode nå... :-(Anonymous poster hash: 85c99...847

Da ville jeg ikke gått! Mye bakterier i basseng, badekar osv. Ville unngått dette når dere har en dårlig periode! Hilsen ei med laaaaaang UVI erfaring ;)

Anonymous poster hash: 122e4...d5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...