Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 Hele bufferen røk denne mnd på grunn av mye uforutsett. Sånn er det bare...lønnen skulle komme i dag og vi er skrapet. Nå er den forsinket og kommer mandag. Det betyr at vi har 45,- denne helgen. Med fem i familien blir det en kjip helg :-(. Anonymous poster hash: cf49d...8ff
<3 2G <3 Skrevet 8. november 2013 #3 Skrevet 8. november 2013 Mat fra fryser og kjøleskap? Noe har en vanligvis stående en eller annen plass.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #4 Skrevet 8. november 2013 Pante flasker? Låne litt penger av foreldre/søsken Låne penger i sparegrisen til ungene (og betale tilbake mandag morgen) Hør om dere kan komme på middag hos foreldrene deres i helgen! Se i frys og kjøkkenskap. Har dere virkelig ingenting å lage mat av? Ring banken og spør om du kan få en liten kreditt på 1000 kroner til tirsdag. Det får du ofte over telefon dersom du forklarer hva som er skjedd. Anonymous poster hash: d7932...27e
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #5 Skrevet 8. november 2013 Er det ikke bare å gjøre ting som ikke koster penger? Regner med at dere har mat.. Men det er kjipt å ikke ha penger når det er helg, det er jeg helt enig i. Anonymous poster hash: 1036c...2bf
smurfis Skrevet 8. november 2013 #6 Skrevet 8. november 2013 Bake kake til lørdagskos, eller vafler? Pølser med lompe til lørdagsmiddag? Hva har du i skap og skuffer? Ta det som en utfordring, se hvor fint dere klarer å få det for så lite penger. Mandag er uansett ikke langt unna:-)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #7 Skrevet 8. november 2013 Rart og ikke ha noe ekstra om dere har tre barn synes jeg. Om du får lønn av kommunen burde du visst at den ikke kom før mandag, er jo kun den 8 idag. Anonymous poster hash: 14ebe...ec2
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #8 Skrevet 8. november 2013 Jeg har ikke overflod ned penger selv. Har 178,- til mandag morgen, men har all mat vi trenger og ingen ubetalte regninger. Har bufferkonto med en god sum, men har ikke tenkt å bruke av den ved mindre vi absolutt må. Med tre barn er det ganske uansvarlig å ha så lite penger og ingenting ekstra å ta av. Tenk om en av dere må til legen akutt eller må ha medisiner akutt, hva gjør dere da? Anonymous poster hash: 6195a...6ca
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #9 Skrevet 8. november 2013 Huff da. Vedkommende skrev jo nettopp at bufferkontoen ble brukt opp pga. uforutsette hendelser. Vi vet heller ikke om årsaken til at vedkommende ikke har "høy" bufferkonto. Se i fryseren om dere har mat liggende, evt. bruk litt kredittkort for å handle kun det nødvendigste. Gjør aktiviteter som ikke koster penger. Fjellturer, bake om dere har mel.. Tegning, sykle tur, bygge med duplo (veldig kjekt når foreldrene er med) Anonymous poster hash: a98d5...bbc
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #10 Skrevet 8. november 2013 Rart og ikke ha noe ekstra om dere har tre barn synes jeg. Om du får lønn av kommunen burde du visst at den ikke kom før mandag, er jo kun den 8 idag. Anonymous poster hash: 14ebe...ec2 For ett latterlig svar! Hun har da ikke nevnt noe om hvor hun jobber? Anonymous poster hash: 1036c...2bf
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #11 Skrevet 8. november 2013 Rart og ikke ha noe ekstra om dere har tre barn synes jeg. Om du får lønn av kommunen burde du visst at den ikke kom før mandag, er jo kun den 8 idag. Anonymous poster hash: 14ebe...ec2 For ett latterlig svar! Hun har da ikke nevnt noe om hvor hun jobber? Anonymous poster hash: 1036c...2bf OM hun får lønn av kommunen skrev jeg Anonymous poster hash: 14ebe...ec2
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #12 Skrevet 8. november 2013 Rart og ikke ha noe ekstra om dere har tre barn synes jeg. Om du får lønn av kommunen burde du visst at den ikke kom før mandag, er jo kun den 8 idag. Anonymous poster hash: 14ebe...ec2 For ett latterlig svar! Hun har da ikke nevnt noe om hvor hun jobber? Anonymous poster hash: 1036c...2bf OM hun får lønn av kommunen skrev jeg Anonymous poster hash: 14ebe...ec2 Hehe, like latterlig å svare på den måten. Anonymous poster hash: 1036c...2bf
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #13 Skrevet 8. november 2013 Jeg har ikke overflod ned penger selv. Har 178,- til mandag morgen, men har all mat vi trenger og ingen ubetalte regninger. Har bufferkonto med en god sum, men har ikke tenkt å bruke av den ved mindre vi absolutt må. Med tre barn er det ganske uansvarlig å ha så lite penger og ingenting ekstra å ta av. Tenk om en av dere må til legen akutt eller må ha medisiner akutt, hva gjør dere da? Anonymous poster hash: 6195a...6ca Ambulanse? Anonymous poster hash: 1036c...2bf
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #14 Skrevet 8. november 2013 Jeg har ikke overflod ned penger selv. Har 178,- til mandag morgen, men har all mat vi trenger og ingen ubetalte regninger. Har bufferkonto med en god sum, men har ikke tenkt å bruke av den ved mindre vi absolutt må. Med tre barn er det ganske uansvarlig å ha så lite penger og ingenting ekstra å ta av. Tenk om en av dere må til legen akutt eller må ha medisiner akutt, hva gjør dere da? Anonymous poster hash: 6195a...6ca Ambulanse? Anonymous poster hash: 1036c...2bf Ville du ringt ambulanse om du feks klemte fingeren din og trengte legebehandling? Akutt, som i ikke kan vente til mandag, ikke livstruende! Anonymous poster hash: 6195a...6ca
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #15 Skrevet 8. november 2013 Jeg har ikke overflod ned penger selv. Har 178,- til mandag morgen, men har all mat vi trenger og ingen ubetalte regninger. Har bufferkonto med en god sum, men har ikke tenkt å bruke av den ved mindre vi absolutt må. Med tre barn er det ganske uansvarlig å ha så lite penger og ingenting ekstra å ta av. Tenk om en av dere må til legen akutt eller må ha medisiner akutt, hva gjør dere da? Anonymous poster hash: 6195a...6ca Ambulanse? Anonymous poster hash: 1036c...2bf Ville du ringt ambulanse om du feks klemte fingeren din og trengte legebehandling? Akutt, som i ikke kan vente til mandag, ikke livstruende! Anonymous poster hash: 6195a...6ca Nei, da ville jeg dratt til legevakten. Betaler ikke der heller. Anonymous poster hash: 1036c...2bf
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #16 Skrevet 8. november 2013 Jeg har ikke overflod ned penger selv. Har 178,- til mandag morgen, men har all mat vi trenger og ingen ubetalte regninger. Har bufferkonto med en god sum, men har ikke tenkt å bruke av den ved mindre vi absolutt må. Med tre barn er det ganske uansvarlig å ha så lite penger og ingenting ekstra å ta av. Tenk om en av dere må til legen akutt eller må ha medisiner akutt, hva gjør dere da? Anonymous poster hash: 6195a...6ca Ambulanse? Anonymous poster hash: 1036c...2bf Ville du ringt ambulanse om du feks klemte fingeren din og trengte legebehandling? Akutt, som i ikke kan vente til mandag, ikke livstruende! Anonymous poster hash: 6195a...6ca Nei, da ville jeg dratt til legevakten. Betaler ikke der heller. Anonymous poster hash: 1036c...2bf Hvilken legevakt er dette? Skal jaggu reise dit neste gang... Anonymous poster hash: 6195a...6ca
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #17 Skrevet 8. november 2013 Jeg har ikke overflod ned penger selv. Har 178,- til mandag morgen, men har all mat vi trenger og ingen ubetalte regninger. Har bufferkonto med en god sum, men har ikke tenkt å bruke av den ved mindre vi absolutt må. Med tre barn er det ganske uansvarlig å ha så lite penger og ingenting ekstra å ta av. Tenk om en av dere må til legen akutt eller må ha medisiner akutt, hva gjør dere da? Anonymous poster hash: 6195a...6ca Ambulanse? Anonymous poster hash: 1036c...2bf Ville du ringt ambulanse om du feks klemte fingeren din og trengte legebehandling? Akutt, som i ikke kan vente til mandag, ikke livstruende! Anonymous poster hash: 6195a...6ca Nei, da ville jeg dratt til legevakten. Betaler ikke der heller. Anonymous poster hash: 1036c...2bf Hvilken legevakt er dette? Skal jaggu reise dit neste gang... Anonymous poster hash: 6195a...6ca Man betaler ikke for barn. Lite opplyst du! Anonymous poster hash: 1036c...2bf
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #18 Skrevet 8. november 2013 Jeg har ikke overflod ned penger selv. Har 178,- til mandag morgen, men har all mat vi trenger og ingen ubetalte regninger. Har bufferkonto med en god sum, men har ikke tenkt å bruke av den ved mindre vi absolutt må. Med tre barn er det ganske uansvarlig å ha så lite penger og ingenting ekstra å ta av. Tenk om en av dere må til legen akutt eller må ha medisiner akutt, hva gjør dere da? Anonymous poster hash: 6195a...6ca Ambulanse? Anonymous poster hash: 1036c...2bf Ville du ringt ambulanse om du feks klemte fingeren din og trengte legebehandling? Akutt, som i ikke kan vente til mandag, ikke livstruende! Anonymous poster hash: 6195a...6ca Nei, da ville jeg dratt til legevakten. Betaler ikke der heller. Anonymous poster hash: 1036c...2bf Hvilken legevakt er dette? Skal jaggu reise dit neste gang... Anonymous poster hash: 6195a...6ca Man betaler ikke for barn. Lite opplyst du! Anonymous poster hash: 1036c...2bf Eller er det du som ikke kan lese? "Hvis en av dere..." Altså, hvis en av de voksne trenger legebehandling, eller om en av de voksne eller barna trenger medisin. Anonymous poster hash: 6195a...6ca
Gjest Gullguttene Skrevet 8. november 2013 #19 Skrevet 8. november 2013 Pant flasker, sjekk om dere har noe utestående på tippekort, lån penger av familie eller bruk litt fra kredittkort om nødvendig.
Gjest Morn du Skrevet 8. november 2013 #20 Skrevet 8. november 2013 Hvis en av de trenger medisin eller legebehandling og de ikke har penger, kan man faktisk få med seg en faktura. Helt sant, har selv sett en som fikk det. En jeg kjenner altså
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #21 Skrevet 8. november 2013 Selg noe på alle disse kjøpe/selge-gruppene på Facebook! Du har sikkert mye du kan kvitte deg med og er det du selger lukrativt nok, så har du penger i hånda på 1-2-3! Skal møte ei som skal kjøpe noe av meg nå, faktisk. Kjøp og salg på 1-2-3.. God helg! Anonymous poster hash: 82537...800
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #22 Skrevet 8. november 2013 Hvis en av de trenger medisin eller legebehandling og de ikke har penger, kan man faktisk få med seg en faktura. Helt sant, har selv sett en som fikk det. En jeg kjenner altså Gjelder dette også dersom man går på apoteket? Alle legevakter har ikke all medisin tilgjengelig til en hver tid. Anonymous poster hash: 6195a...6ca
Gjest Morn du Skrevet 8. november 2013 #23 Skrevet 8. november 2013 Tror det. Dette var reseptbelagt medisin og vedkommende hadde ikke dekning på kortet.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #24 Skrevet 8. november 2013 Har litt over 200 kroner selv men har mat i kjøleskapet og ellers alt vi trenger til lønnen kommer den 12.11 :-) Anonymous poster hash: fe0a7...1dc
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #25 Skrevet 8. november 2013 Jeg har ikke overflod ned penger selv. Har 178,- til mandag morgen, men har all mat vi trenger og ingen ubetalte regninger. Har bufferkonto med en god sum, men har ikke tenkt å bruke av den ved mindre vi absolutt må. Med tre barn er det ganske uansvarlig å ha så lite penger og ingenting ekstra å ta av. Tenk om en av dere må til legen akutt eller må ha medisiner akutt, hva gjør dere da? Anonymous poster hash: 6195a...6ca Ambulanse? Anonymous poster hash: 1036c...2bf Ville du ringt ambulanse om du feks klemte fingeren din og trengte legebehandling? Akutt, som i ikke kan vente til mandag, ikke livstruende! Anonymous poster hash: 6195a...6ca Nei, da ville jeg dratt til legevakten. Betaler ikke der heller. Anonymous poster hash: 1036c...2bf Hvilken legevakt er dette? Skal jaggu reise dit neste gang... Anonymous poster hash: 6195a...6ca Man betaler ikke for barn. Lite opplyst du! Anonymous poster hash: 1036c...2bf Eller er det du som ikke kan lese? "Hvis en av dere..." Altså, hvis en av de voksne trenger legebehandling, eller om en av de voksne eller barna trenger medisin. Anonymous poster hash: 6195a...6ca Jaja, da får man la vær å betale da, så kommer fakturaen i posten isteden Anonymous poster hash: 1036c...2bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå