Gå til innhold

Farge håret selv ? Hvike proukter er bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er lys om sommeren, men nokså komnegrå om vinteren.

Har klippet meg nå, og da er det lyse hret borte og jeg har nå en utrolig kjip farge.

Busjettet tillater ikke noe nytt frisørbesøk, så jeg vurerer å fikse det hjemme.

Finnes det tonng/farging som går ut av seg selv ? Ønsker ikke å få ettervekst om kort tid...

Tips ti merker og farger som passe en kommunegrå dame på 35?

Anonymous poster hash: dc7e6...731
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å kunne svare på det, må man nesten se deg... Anbefaler deg å ta en tur på nærmeste Vita eller parfymeri :-) du kan jo si der at budsjettet ikke er så høyt, så prakker de nok ikke på deg det aller dyreste.

Anonymous poster hash: f29d3...87d

Skrevet

På VITA her jeg bor jobber det bare veldig unge jenter, og de har ikke mer peiling på produktene enn det de kan lese på esken.

Har Body Shop hårfarge?

HI

Anonymous poster hash: dc7e6...731
Skrevet

Kjøp en farge som ikke er permanent. Det finnes en type som vaskes ut, men varer litt lenger enn glansvask. Loreal feks har en.

Anonymous poster hash: aad77...785

Skrevet

Jeg bestiller glansvask fra Wella på nett. Det er samme type merke som frisørene bruker. Glansvask du kjøper i butikker sitter ofte mer permanent i håret enn hva de gir uttrykk for. Husker ikke nettsiden jeg brukte sist, men Google Wella hårtoning så finner du ut av det:-)

Skrevet

Hvis du vil bli lysere, kan du blande sammen honning med litt hårbalsam, og la det virke i håret ei stund. Hvis du gjør dette flere ganger, vil du faktisk få et markant lysere hår.

Anonymous poster hash: 470dd...545

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...