Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 Noen tips ? Har kjøpt bøer somdeønsketseg, men må kjøpe en liten ting til hver itillegg. Den ene er sånn passe jålete, mens den andre digger Emo og litt "tung" musikk. Hmmm. Anonymous poster hash: 64f3e...1c1
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 8. november 2013 #2 Skrevet 8. november 2013 Gavekort på 100 kr på h&m ( så det sto 80 kr men) Neglakk Kinobillett
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #3 Skrevet 8. november 2013 Hmm... Det går jo ann å slenge med en sånn grei bruksting, en basic singlett for eksempel. Eller et hårprodukt, hårspray for eksempel. Man kan kjøpe mye frisør-merker til billig pris på blivakker.no, de har i tillegg gratis frakt. Anonymous poster hash: 153ac...636
Gjest meg&mini Skrevet 8. november 2013 #4 Skrevet 8. november 2013 (endret) Neglelakk Eos-leppomade Smykke,øredobb, ring eller armbånd (HM, Gina, BikBok og Glitter har masse fint og billig!) Ullsokker, eller vanlig sokker Kino-gavekort Endret 8. november 2013 av meg&mini
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #6 Skrevet 8. november 2013 Tenkte også på gavekort på 100kr på f.eks h&m, glitter, en telefonbutikk (til utstyr til mobilen?) o.l fjortisen min elsker: Neglelakk (alt til negldesign) Sminke Smykker/øredobber/store ringer Skjerf/sjal Om dette er mer "sporty" jenter er sportsbutikken et godt alternativ Anonymous poster hash: be076...44d
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #7 Skrevet 8. november 2013 Gavekort på kino! Anonymous poster hash: 14e8e...d78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå