Gå til innhold

Min fantastiske bestemor blir 93 år!! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så uendelig glad i henne, også synes jeg hun er så fantastisk!! 93 år, egen leilighet uten hjemmehjelp. Handler selv på butikken og har sine hobbyer. Vet at det sikkert ikke er av interesse for mange, men er bare så stolt av henne :)

Hurra for bestemor!

:hjertesmil:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra! :-)

Anonymous poster hash: f17b9...973

Skrevet

Gratulerer til bestemor! Sånn håper jeg også å kunne leve når jeg blir gammel :)

Anonymous poster hash: b4829...505

Skrevet

Så flink dame!

Anonymous poster hash: a112a...7d6

Skrevet

Fantastisk! Gratulerer til bestemor :D Oldemoren til eksen min ble 100 år, hun bodde alene til 4 mnd før dagen hennes, laget middag, ba over gjester og heklet. Synet hennes ble så dårlig til slutt at hun måtte flytte, for hun så ikke om ovnen var av eller på osv. 

Syns det er veldig fascinerende med mennesker som klarer seg selv så lenge! :)

Anonymous poster hash: e6fe2...888
Skrevet

Fantastisk! Gratulerer til bestemor :D Oldemoren til eksen min ble 100 år, hun bodde alene til 4 mnd før dagen hennes, laget middag, ba over gjester og heklet. Synet hennes ble så dårlig til slutt at hun måtte flytte, for hun så ikke om ovnen var av eller på osv. 

Syns det er veldig fascinerende med mennesker som klarer seg selv så lenge! :)

Anonymous poster hash: e6fe2...888

Oi, så flott! Det var jammen lenge! Min har også begynt å få litt dårligere syn, så hun leverte inn lappen når hun var 86 år, men hun bor heldigvis ikke så langt unna butikk og buss da :) 

Skrevet

Gratulerer!

Har også en slik bestemor. 93 år, blir 94 nå i måneden. Mistet nettopp mannen sin - bestefar ble 97 år gammel.

Vaskehjelp hver 14. dag, ellers klarte de seg selv. Elsket alle 10 oldebarna, satt på gulvet og lekte med dem. Klar i hodet, løser kryssord, ser på tv, holder seg oppdatert på alt som skjer.

Jeg vil bli slik når jeg blir gammal!!!!

Anonymous poster hash: c4c66...731
Skrevet (endret)

Gratulerer!

Har også en slik bestemor. 93 år, blir 94 nå i måneden. Mistet nettopp mannen sin - bestefar ble 97 år gammel.

Vaskehjelp hver 14. dag, ellers klarte de seg selv. Elsket alle 10 oldebarna, satt på gulvet og lekte med dem. Klar i hodet, løser kryssord, ser på tv, holder seg oppdatert på alt som skjer.

Jeg vil bli slik når jeg blir gammal!!!!

Anonymous poster hash: c4c66...731

Enig! Da levde han veldig lenge til å være mann :) Hos oss er det damene som holder ut :P Og jeg blir også fasinert av det med oldebarn!! Tenk å være såååå gammel og fortsatt være så oppegående at man kan ha et så godt forhold til oldebarna da! :) Min har bare sønnen min som oldebarn (foreløbig) og hun er så opptatt av han. Hun har selv sagt at han er det fineste barnet hun noen gang har sett (til tross for at hun har 4 barn og 4 barnebarn :P) Det rører jo et mamma hjerte da!

Endret av Flott!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...