Gå til innhold

Økonomisk utroskap vs fysisk utroskap!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har opplevd økonomsik utroskap så det sang etter, trenger ikke gå inn på detaljer. Det jeg lurer på er om det kan likestilles med fysisk utroskap? Har du opplevd noen av delene? Kan du forklare hvordan det føltes da du oppdaget det?

Anonymous poster hash: c39b5...dbd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke opplevd noen av delene, men jeg må si jeg tror at fysisk utroskap ville være verre for min deg. økonomisk utroskap handler ikke om en tredjepart, som kommer inn i forholdet og truer tilliten og kjærligheten til meg. det er klart et svik, men det handler mer om svakheter og behov hos den som ikke klarer å styre økonomien, enn om å bevisst gi sin intimitet og kropp til en utenforstående.

Anonymous poster hash: 16dd7...01f
Skrevet

Opplevd det samme som deg. Et helt ekstremt økonomisk utroskap!! Det hadde pågått over alle de 8 årene vi var sammen.

Jeg føler at en one-night-stand i fylla hadde vært mer tilgivelig enn de 8 årene med økonomisk utroskap.

Men tror at fysisk utroskap over 8 år hadde vært mindre tilgivelig enn de 8 årene med økonomisk utroskap.

Anonymous poster hash: bf629...ab8
Skrevet

Hva er økonomisk utroskap ? (har ikke opplevd fysisk eller økonomisk utroskap)

Skrevet

Jeg har ikke opplevd noen av delene.

Men begge to er jo tilittsbrudd så det holder, å npr tilitten er vekk. Hva er et forhold å bygge videre på??

Skrevet

Hva er økonomisk utroskap ? (har ikke opplevd fysisk eller økonomisk utroskap)

Økonomisk utroskap kan f.eks. være om mannen din tar opp kredittkortgjeld bak din rygg.

Anonymous poster hash: bf629...ab8

Skrevet

Det økonomiske utroskapet førte til brudd her. Viser liten evne til å ta ansvar og spillavhengighet er en styggedom som tar 300 000 fra deg og alt ansvar preller av..

Anonymous poster hash: 85a89...a41

Skrevet

Ååååh.. Ja.. Nå har jeg ikke opplevd det. Men jeg kan godt skjønne at det kan helt klart like stille seg med utroskap. Og er summene stor nokk så kan de være MINST (om ikke mere) ødleggende som et "vanlig" utroskap. 

Skrevet

Hi her, ja, det kan vel være at det er mer truende for forholdet med en tredjepart, men jeg føler (uten å genetlig ha rett til å si det, for har ikke vært i den situasjonen) at jeg muligens hadde hatt lettere for å forstå et engangsligg f.eks, fordi jeg forstår meg mer på sex, enn på penger. Han er spilleavhengig, uten at jeg har vsst om det før nå, og har tatt masse lån og latt være å betale regninger, så nå står vi her, tvangssalg på leiligheten (var slik jeg fant det ut) og jeg kjenner at jeg har null respekt og tillit til karen. Vet ikke om jeg er villig til å prøve å opparbedeide meg det en gang.

Anonymous poster hash: c39b5...dbd
Gjest meg&mini
Skrevet

Når du snakker om tvangssalg og det hele. Barna hadde mistet hjemmet sitt pga hans ego!

Nei det hadde jeg a-l-d-r-i (!) tilgitt.. Hadde gått på dagen.

Heller et engangsligg da.

Jeg vet ikke hva jeg skal si. Han har gjort sånn at dere har havnet i en utrolig forferdelig situasjon.

Lykke til videre!

Skrevet

Noe så grusomt, det er så grusomt når voksne mennesker gjør slikt, de er jo voksne og du som deres partner skal ikke måtte overvåke hver en krone som den andre bruker eller tjener. 

Du må velge selv om du blir med han, men fremover så er nok du familiens nye regnskapsfører. 

Det er så trist, stod i en lignende situasjon tidligere, og jeg så at dette anfektet felles barn så mye at pappa levde over evne og gjemte regninger så vi nesten konstant hadde inkassovarsler ikke var bra nok. Skal de ødelegge livene så mye så kan de få ødelegge kun sitt eget og ikke dra andre ned i dragsuget. 

Lykke til videre. 

Anonymous poster hash: 1de40...9f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...