Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 Fortelle gjerne! Hvilket middel brukte dere og hva brukte dere det mot? Jeg VET det ikke er vitenskapelig dokumentert, så jeg behøver ingen tirade om at det kun er ivaretakelsen som gjør en frisk, i tilfelle. Jeg vil ha historier om folk det har fungert for Anonymous poster hash: 27b3b...007
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #2 Skrevet 8. november 2013 Svada. Anonymous poster hash: c153e...e96
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #3 Skrevet 8. november 2013 Svada. Anonymous poster hash: c153e...e96 Du MÅTTE bare Du får fortsette å trille piller hos legen da vet du. Lykke til med det, forresten. Anonymous poster hash: 27b3b...007
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #4 Skrevet 8. november 2013 Seriøst?? Homeopati"medisin"=vann. Anonymous poster hash: cf57f...d8c
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #5 Skrevet 8. november 2013 Har fått et middel jeg ikke husker navnet på. Hadde sinnsykt sår nese uten å være forkjølet, sånn ordentlige rurer langt bak i nesa, kjempevondt om natta. Saltvannspray fungerte overhodet ikke. Trodde null og niks på at homeopati ville fungere. Fem-ti minutter etter jeg tok pillene da jeg la meg for kvelden begynte det å renne "vann" fra nesen. Det ga seg fort og etter det har jeg aldri hatt det igjen Jeg fikk ekstremt tørre lepper som sprakk hele tiden rett etter at et forhold var slutt. Da fikk jeg Ignatia, og 2-3 timer etter først dose var leppene mine normale igjen!! Ingen sprekker! Arnica mot akutt blødning pga brudd - stoppet blødningen! Har fått Pulsatilla og noe andre, men de virker mer generelt på meg, så de har jeg ikke merket så stor forskjell på, annet enn at jeg får det generelt lettere i perioder med store belastninger. Trodde i utgangspunktet ikke på homeopati, så det er morsomt å se at det faktisk kan fungere. Anonymous poster hash: 2b07d...3ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå