Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 Jeg har vært hjemme i ca 2 mnd nå, har termin imorgen. Ble sykemeldt i uke 32 pga jeg jobbet natt og tungt fysisk arbeid. Mannen er også sykemeldt og har vært det nesten hele perioden sammen med meg. Likevel er det jeg som har stått opp hver morgen i disse månedene, kledd barna, gitt dem frokost, kost oss litt sammen foran tvskjermen osv. Han står opp når de skal kjøres og kjører dem i barnehagen. Etterpå går han og setter seg på en cafè i en timestid eller går på besøk til noen. Da sitter jeg her hjemme uten bil og har heller ikke samvittighet til å gå å legge meg igjen, men tar meg av alt husarbeid i stedet. Nå er jeg sliten og lei, både av å bære en baby på 4 kg i magen og alt maset om jeg har født. Er det ikke rett at jeg kan få sove litt frempå uten å måtte stå opp mens han sover to timer lenger? Har sagt alt dette til han, men han sier bare jeg er sur... Anonymous poster hash: 3e05a...70e
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #2 Skrevet 8. november 2013 Herlighet for en latsabb. Gi beskjed om at dere tar annenhver dag heretter. Og de dagene han står opp, leverer du. Og blir selvsagt borte noen timer for å gå på cafe. Imens kan ha ta husarbeidet. Du har skjemt han bort! Anonymous poster hash: 49a0a...48b
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #3 Skrevet 8. november 2013 Han gjør ting om jeg ber han om det da, men han flykter vel heller ut i garasjen når jeg begynner å piske han rundt. I helgene får jeg sove, men jeg liker ikke det heller, da han ofte sitter med øreklokker på seg i stua, mens barna turer rundt. HI Anonymous poster hash: 3e05a...70e
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #4 Skrevet 8. november 2013 Annenhver dag. Likt, likt, likt!!!!! Anonymous poster hash: 79a8f...d23
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #5 Skrevet 8. november 2013 Herregud, du må jo bare stramme tøylene litt kvinne! Stå på kravene dine, opp annenhver dag som ei foreslo her. Slutt å gjøre alt husarbeidet. La det stå til han kommer hjem fra kosedagen sin ute,og si at NÅ skal dere rydde sammen. Lag en liste over hans gjøremål slik at han ser hva han trenger å gjøre. (mannfolk er enkle sånn,en liste er supert) Og gjr han ikke husarbeid,ja, så gjør ikke du det heller- så får du se hvor lang tid det tar før han skjerper seg. Ingen tar skade av litt støv noen uker om det "går til en god sak". Han er vel skikket som pappa? det regner jeg med,siden du får flere barn med ham. Ergo- legg fra deg kontrollbehovet og la ham gjøre pappajobben sin som han vil og soooov...og stikk på kafe når du leverer. KOS DEG! Anonymous poster hash: 2277a...557
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå