Gå til innhold

Hva i all verden skjer???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herregud,hva faen da??

Anonymous poster hash: 0f7ca...d87
Skrevet

"– Hun er gjort kjent med at hun kan bli siktet for drapsforsøk, sier krimsjef Knut Vidar Vittersø til Østlands-Posten."

KAN BLI???

Skrevet

herregud,hva faen da??

Anonymous poster hash: 0f7ca...d87

Ble helt tom for ord, men dine oppsummerte dem godt :(

Forferdelig.

Skrevet

"Kan bli siktet" sikkert sagt siden de sikkert vurderer the looney bin..

Herregud, stakkars gamle dame som måtte bli utsatt for dette gale kvinnemennesket!!!

Anonymous poster hash: 90934...e5a

Skrevet

Herregud, stakkars gamle dame som måtte bli utsatt for dette gale kvinnemennesket!!!

Hun stakk ei dame i ryggen med intensjon om å drepe. Skal hun i looney bin må hun først siktes og dømmes utilregnelig.

De henviser nok heller til graden av siktelsen. Hun kan muligens slippe unna med legemsbeskadigelse. ..

Skrevet

Hun stakk ei dame i ryggen med intensjon om å drepe. Skal hun i looney bin må hun først siktes og dømmes utilregnelig.

De henviser nok heller til graden av siktelsen. Hun kan muligens slippe unna med legemsbeskadigelse. ..

Ja, du har så klart helt rett, hun må få en dom først.

Men slipper hun billig unna så MÅ det vel bli bråk!! Skal ikke våre gamle engang kunne ta seg en tur på butikken uten å risikerer å bli angrepet?? På vegne av min spreke 97 år gamle bestemor som stadig vekk rusler ned i butikken kjenner jeg det koker inni meg! Her må det settes et eksempel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...