Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Har kjøpt Norrøna ytterklær til 9.000 idag, og fikk beskjed på butikken om at jeg kunne feste buksa og jakken med en glidelås. Men så kommer jeg hjem og skal teste det, men NEIDA! Da må jeg kjøpe en ekstradel til buksa som koster 400 kr! ÅÅÅÅÅH, hvorfor skal alt gjøres så jævlig komplisert og enda dyrere enn det det allerede er? Bah, aldri mere norrøna Anonymous poster hash: 681c9...ad8
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 fordi de er så jævla grådige og vil tjene så mye som mulig,rett og slett... Anonymous poster hash: 30f1d...b0c
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 Fordi folk som har råd til å kjøpe klær til 9000kr som regel har råd til/ikke krangler på 400kr ekstra? Ekstrasalg/salgstips kalles det Anonymous poster hash: a7bb7...ab0
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #4 Skrevet 7. november 2013 Javel. Så du skal ikke kjøpe Norrøna mer pga at selgeren ikke opplyste deg om at du måtte kjøpe en ekstra del...? Det har vel strengt tatt ingenting med klærne å gjøre.. Er jo en dårlig selger ikke dårlige klær.. Anonymous poster hash: 30cb6...d0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå