Høstduft Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Tenker da på hvilket som ser mest ekte ut og som er av god kvalitet. Er de ferdig pyntet forresten?
Frokens Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 De er som regel ikke ferdig pyntet, noen fåes med lys på. De har flotte trær både på møbelforetningene og plantasjen. Selv valgte jeg i fjor et fra europris, så ikke så stor forskjell fra de dyrere og greit å spare litt der en kunne
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 Synes de fra perfect home er fine. Med lys og pynt:) Anonymous poster hash: 58b60...aeb
Høstduft Skrevet 8. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2013 Takk for svar. Hva koster disse trærne da?
Tabitha Skrevet 8. november 2013 #5 Skrevet 8. november 2013 De dyreste fra hagesenteret er de fineste. Så det tar noen år å tjene inn igjen investeringen. Til gjengjeld slipper du jo å kjøpe ekte tre hvert år. Noe tidsbesparende er det også hvis det er ferdig pyntet. Men det kunstige treet må lagres resten av året, selvfølgelig. Jeg har mine tvil om at et tre fra Europris kan være vakkert, men har ikke sett det. Men har sett de plastkransene de selger på Europris.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #6 Skrevet 8. november 2013 6500 for det fra perfect home. 10 åra garantifølger med:) Anonymous poster hash: 58b60...aeb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå