Gå til innhold

Flere som fort blir engstelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 7+1 og er veldig glad.

Ingen problemer bortsett fra ømme bryster.

Første gang jeg var gravid mistet jeg i uke 8 og jeg kjenner denne uken er litt skummel. Jeg er egentlig veldig rolig og glad nå men likevel er uke 8 en milepæl. Jeg blir fort urolig om jeg får en magekrampe eller kjenner et stikk og da må jeg på do og sjekke om jeg blør.

Bare jeg kommer til uke 9 tror jeg at jeg vil bli bedre.

Flere som meg der som trenger litt oppmuntring og trøstende ord fra likesinnede?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp…tenker på det hver eneste gang jeg kjenner noe nedi magen…har hatt 2 sa og sist gang en ma i uke 8 som de fant ut i uke 11+5(akkurat når man gledet seg til å finne ut at det gikk bra) er nå 7+5…gleder meg ttil ultralyd om 2 uker,selv om jeg gruer meg litt også siden det var sånn vi famnt ut ma sist! så du er ikke alene :)

Skrevet

Og når man ikke kjenner noe er man bare glad. :-) gleder meg også til ultralyd snart. Første gang det gikk galt var jeg veldig urolig og utilpass og følte noe var galt hele tiden. Denne gangen føles alt riktig, det er bare uke 8 som skremmer meg litt.

Masse lykke til til deg og takk for svar. Godt å ikke være helt alene. :-)

Skrevet

blir engstelig når jeg ikke kjenner noe også jeg haha :P men har også en følelse av at dette går bra,men vi må nok bare smøre oss med litt tolmodighet ;) masse lykke til til deg også!

Skrevet

Etter to spontanborter på rappen må jeg innrømme at jeg også er rimelig stresset denne gangen. Er ni uker i dag, så begynner å senke skuldrene litt, men denne gangen syns jeg ikke 1. trimester er noe gøy i det hele tatt. Vil bare ha det overstått, og teller dager til jeg runder 12 uker. Liker ikke å gå på do, for jeg forventer at det skal være blod i trusen, og kjenner hele tiden etter om og hva slags smerter jeg har i magen.

Samtidig er det en slags trøst at jeg denne gangen (i motsetning til de to gangene som har endt i SA) har vært kvalm helt fra starten av :P Virker litt mer lovende. Men har bestilt UL i uke 12 (om jeg kommer så langt) for å være sikker på at det er liv der inne før vi slipper nyheten til de kommende storesøsknene og resten av familien.

Skrevet

Ja det er noe med å komme til den magiske uke 12. Gleder meg veldig til det. Nå skal de sies at jeg fikk en alvorlig matforgiftning i Roma når jeg mistet. Jeg ble veldig redusert og hadde sterke smerter. Legen sa det ikke skulle være årsaken men jeg var så dårlig så jeg håper det var årsaken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...