Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Flere som har det? Jeg har en gutt på 3 år, og har alltid dårlig samvittighet for han. Redd han ikke har det bra, jeg jobber turnus, og er noen ganger borte om kveldene og har dårlig samvittghet for det. Jeg har han i barnehagen om jeg har fridager (korte dager), og synes det er fælt... nå skal jeg ha baby nr to, og gruer meg til dobbelt så mye samvittighet!!! :-( hjelp, noen som har tips? Anonymous poster hash: cc37b...ee0
*SommerFrisk* Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 Ingen tips desverre. Men jeg vet hvordan du har det. Jeg er selv født med dårlig samvittighet, og har dårlig samvittighet hver eneste dag! -Jeg gjør alltid alt jeg kan for at barna mine skal ha det bra, og når jeg tenker klart så har de det veldig godt her sammen med mamman og pappan sin. MEN jeg kan ha dårlig samvittighet når ungene sove, for da gjør jeg liksom ikke noe for dem... og sånn fortsetter listen i evigheter ! Så jeg skulle gjerne hatt noen råd selv. Men råd som "skjerp deg, ikke kvel ungen din" eller "De SOVER jo, du kan ikke ha dårlig samvittighet!?" -hjelper lite her i gården. Den samvittigheten har jeg bært siden jeg var bittelita. Men håper du kan få noen gode råd. snakk med de på helsestasjonen kanskje?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 Ingen tips desverre. Men jeg vet hvordan du har det. Jeg er selv født med dårlig samvittighet, og har dårlig samvittighet hver eneste dag! -Jeg gjør alltid alt jeg kan for at barna mine skal ha det bra, og når jeg tenker klart så har de det veldig godt her sammen med mamman og pappan sin. MEN jeg kan ha dårlig samvittighet når ungene sove, for da gjør jeg liksom ikke noe for dem... og sånn fortsetter listen i evigheter ! Så jeg skulle gjerne hatt noen råd selv. Men råd som "skjerp deg, ikke kvel ungen din" eller "De SOVER jo, du kan ikke ha dårlig samvittighet!?" -hjelper lite her i gården. Den samvittigheten har jeg bært siden jeg var bittelita. Men håper du kan få noen gode råd. snakk med de på helsestasjonen kanskje? ja, jeg er helt likedan! Jeg hadde dårlig samvittighet når han var liten bare for at han sov, var redd han ikke hadde det bra da og..:-( og nå på lørdag er vi invitert på middag til et vennepar, men da må vi ha barnevakt fra besteforeldre, og han har allerede ligget borte en natt uken pga jobb.. håper dette blir bedre med årene, men enn så lenge har ikke ting blitt bedre.. Og å høre at man skal skjerpe seg hjelper ikke så mye nei, for jeg vet jo at jeg må det...:-( Anonymous poster hash: cc37b...ee0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå