super* Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Jeg blir kjempe lei meg hun sier så mye stygt om meg til min samboer. Att han virker så ulykkelig med meg. Att han virker så glad når ho prater med han på tlf når jeg ikke er til stede. Og att jeg må skjerpe meg, og ta litt ansvar for ungene (mannen var hjemme noen dager pga alle 2 ungene låg med 40 i feber, og vi har ett spedbarn i tillegg) mannen tok seg fri for og hjelpe til. Blir så fryktelig skuffet når hun sier slike ting om meg virker som om hun vil att bi skal skilles
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 Konfronter henne. Vær høflig, men bestemt, og forklar at slikt drittsnakk tolererer du ikke.Har hun noe å si om deg så får hun fortelle det TIL deg. Prøv, det funker. Har hatt svigers fra helvete selv. Anonymous poster hash: 3c977...044
rytme Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 Jeg blir kjempe lei meg hun sier så mye stygt om meg til min samboer. Att han virker så ulykkelig med meg. Att han virker så glad når ho prater med han på tlf når jeg ikke er til stede. Og att jeg må skjerpe meg, og ta litt ansvar for ungene (mannen var hjemme noen dager pga alle 2 ungene låg med 40 i feber, og vi har ett spedbarn i tillegg) mannen tok seg fri for og hjelpe til. Blir så fryktelig skuffet når hun sier slike ting om meg virker som om hun vil att bi skal skilles det er slemt av henne å si sånne ting, men ærlig talt, har ikke mannen din bedt henne holde kjeft??? jeg hadde faktisk ikke giddet å prate med mine egne foreldre hvis de sa slikt om samboeren min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå