Gå til innhold

Min utslitte mann og jeg...Kan noen hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen og jeg har hatt noen tøffe måneder. Jeg er sliten og han er sliten. Vi har kranglet og vært nære et brudd. Han knakk helt sammen i går og gråt i flere timer. Han sa at han var så lei seg for at vi har kjørt oss fast og at vi tar hverandre forgitt. Jeg er helt enig med ham. Han jobber 160% og jeg jobber 110%. Vi er veldig slitne, hakker på hverandre og er skuffet ovet at forventningene til hverandre ikke har blitt innfridd. Jeg har tatt ham veldig forgitt og føler meg deretter:( Han har alltid gjort mye fint for meg; blomster, middag hver dag, frokost på sengen, ful massasje av kroppen flere dager i uken, han rydder hver dag, står opp med hund og går tur hver morgen, skriver fine brev og meldinger. Ja, jeg har tatt ham forgitt og jeg angrer. Jeg har lyst til å gi litt tilbake og vet ikke hva jeg kan finne på. Vi har per i dag ekstremt lite penger pga av bil og huskjøp så jeg kan ikke by ham på noe desverre. Har dere noe tips til hva jeg kan finne på når han kommer hjem fra jobb i kveld klokken 23? Hva som helst? Hva vil en sliten mann sette pris på fra sin dustete kone?

Erfarne kvinner, VÆR SÅ SNILL og gi meg litt hjelp!

Anonymous poster hash: f2eb6...491
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En massasje kanskje? Og at du forteller ham dette som du sa :)

Skrevet

Jeg tror det viktigste uansett er å si til han hvor mye du setter pris på han! Av alle ting.. Roser, massasjer, fine kort osv osv er det det aller beste å få høre synes jeg. 

Anonymous poster hash: 48049...1af
Skrevet

En massasje kanskje? Og at du forteller ham dette som du sa :)

Veldig enig i det rytme skriver her! :)

Anonymous poster hash: 391b0...2e4

Skrevet

Gi en skikkelig god klem....en varm og ektefølt bamseklem føles alltid godt.

Skrevet

sender ein klem og dei aller beste ønsker for kvelden og vidare. ikkje enkelt alltid. kanskje du kan senda han ei melding at du Elskar han og gler deg til å sjå han i kveld, først og fremst? så er det alt lagt eit positivt grunnlag.

har de badekar? i so fall kan du laga til koseleg på badet. syns du skal skriva alle desse fine tinga, alt han gjer osv på eit kort, slik at han har det. har du ikkje kort,kan du laga eit. gjerne med eit fint bilete av deko.

baka rundstykker og tenna lys?

gåve kort på film kveld heime?

Skrevet

Sexy undertøy, blow job og alt det beste du vet han liker... ;) Funker som fjell for å finne igjen nærheten..

Anonymous poster hash: 970d6...a34

Skrevet

Han kommer hjem 23 og er sikkert sulten. Dekk på bordet med en bedre kveldsmat og tente lys. Du kan jo skrive ett kort som han kan lese, legg med ett gavekort på en blowjob . :)

Anonymous poster hash: e6b59...8ea

Skrevet

Enig med de andre her.... Det trenger ikke være SÅ mye som skal til, tenn lys, ha noe mat klar, gode klemmer, avslappet, positiv kommunikasjon...

Anonymous poster hash: 36fb5...36a
Skrevet

TUSEN TAKK for tips, gode kvinner! Her var det mange gode og ikke minst billige alternativer ;)

Anonymous poster hash: f2eb6...491
Skrevet

Du har fått mange gode tips, så jeg hiver meg på å trykker "liker" på de jeg.

Levende lys, deilig dusj/bad og massasje.  Trenger ikke føre til noe mer hvis dere begge er utslitte, men kan være godt med nærheten og roen som følger.

Lykke til!

Skrevet

Tja, pent undertøy, smørblidt humør og yndlingsmiddagen hans ? Eller noe i den stilen?

Anonymous poster hash: b3207...30d
Skrevet

Mannen min la en gang en lapp i kjøleskapet (!) av alle ting, men det var overraskende og koselig! Sto ha en fin dag, kjære, glad i deg. En liten ting som gjorde meg veldig glad!

Anonymous poster hash: de4a9...a61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...