Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Mamma bor på hjem. En gang i mnd får hun fotpleie som hun betalrt 450 kr for. I dag fikk jeg vite at en sånn fotpleietime tar mindre enn 15 minutter. Da lurer jeg på hva i all verden det er som er så kostbart der? Hun gjør jo ikke noe spesielt. Klipper negler og sånn tror jeg...Jeg trodde hun fikk litt massasje og sånn men det rdkker man jo ikke på 15 minutter? Anonymous poster hash: ac3e8...a45
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 Det var kort behandling. Vi bruker 45-60 min. Steller, filer hard hud, klipper. Og masserer, selvfølgelig, ca 10-15 min. Anonymous poster hash: ad736...f71
☆☆☆ Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 Ville funne ein ny fotpleiar til henne om den ho brukar ikkje tek seg bedre tid til den prisen. Ho står fritt til å bruke den fotpleiaren ho vil, sjekk om det finst fotpleiarar som gjer "heimebesøk" i området. Forresten høyrest det voldsomt ut med fotpleie kvar måned. Få ei vurdering frå fotpleiaren om kva som er behovet. Å klippe neglene mellom fotpleietimane høyrer til personleg hygiene så sant neglene er friske, og er dermed noko personalet på sjukeheimen skal gjere (så sant mor di har skikkelig utstyr til jobben, altså ei god neglesaks). Problemneglar er derimot ein spesialistjobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå