Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min er 8 mnd og jeg vil begynne å se om han vil ha litt brødskive...I dag får han frokostgrøt, frukt til lunsj, middagsmat og kveldsgrøt...+ mme 3 flasker for dagen.

 

1. Hvor gammel var barnet ditt da dere begynte å gi brødskiver?

2. Gav du biter eller halv skive i starten?

3. Skorpe eller ikke skorpe?

4. Hvilket måltid gav du brødskive til som regel?

 

takker på forhånd for svar!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest mamma til goprinsen
Skrevet

1. han var 6 og halv mnd og snart 9 mnd nå,elsker brød

2. biter

3. ikke til og begynne med,men når han nærmet seg 8mnd

4. Til Lunsj, får også frukt og vann

 

Drikke nan 2 ganger daglig til frokost og kvelds sammens med grøten

Skrevet

Begynte ved 6-mnd. Biter. Til frokost.

 

Anonymous poster hash: 64414...0ac

Skrevet

Så vidt rundet 6 mnd og vi har begynt med brødskiver til lunsj nå.

Får en skive uten skorpe, i små terninger.

 

Det eneste jeg sliter litt med er pålegg...det går mest i leverpostei og tubeost i tyyyyyynne lag.

Noen forslag der ute? Noe som ikke er for krydret eller for søtt for de små?

 

Anonymous poster hash: 1355e...f02

Skrevet

1. Hun var vel omtrent 5 mnd.

2. Jeg gav skorper som hun gomlet på. Hun kunne ikke tygge ennå, så det var for smakens skyld. Dessuten lindrer det litt med tenner som bryter frem å gomle på noe.

3. Nå er hun nesten 2 år, og jeg gir skorpe. det er ikke alltid hun spiser den da.

4. Det varierte.

Gjest mamma til goprinsen
Skrevet

Så vidt rundet 6 mnd og vi har begynt med brødskiver til lunsj nå.

Får en skive uten skorpe, i små terninger.

 

Det eneste jeg sliter litt med er pålegg...det går mest i leverpostei og tubeost i tyyyyyynne lag.

Noen forslag der ute? Noe som ikke er for krydret eller for søtt for de små?

 

Anonymous poster hash: 1355e...f02

 

Min elsker Skinke og ost

Skrevet

Tusen takk for mange gode svar!!

 

Et femte spørsmål kan jo være forslag til pålegg ja..

 

Hvordan er det med dette sukker/og salt greiene?? babyer skal jo ikke ha det liksom, men alle gir jo leverpostei som det tross alt er salt i... Men ikke så mye da, er det greit hvis det ikke er så mye liksom??? :P

 

Når er babyen gamle nok til å spise slik som et vanlig barn...?

Gjest mamma til goprinsen
Skrevet

Min elsker Skinke og Ost og så er veldig glad i bacon ost og leverpostei da. han har smakt hapå,men likte det ikke

Skrevet

10 mnd.. gav tørt brød i store biter, med skorpe . Nå får hun enten en hel skive, eller 2 halve. Smørost og kaviar er suksess her.  Hun blir 1 år i morgen
 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...