Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Har de siste dagene opplevd å være skikkelig øm i nedre del av magen.. merker det kun når jeg er borti området eller ligger på magen.. har ellers vondt i korsryggen :/ (spesielt på ettermiddagen).. Noen som har opplevd dette?? Anonymous poster hash: 8b72f...cfe
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 Ja, jeg har det sånn nå. Men det er fordi jeg er gravid.. Anonymous poster hash: ca1e0...ac7
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 Hmm.. Jeg har en syklus som er helt på jordet etter pilleslutt (Har ikke hadd TR på besøk på over to mnd nå)... Og har tatt test for å sjekke om jeg var gravid, for over en uke siden og den var negativ.. ;p Anonymous poster hash: 8b72f...cfe
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #4 Skrevet 7. november 2013 Kan jo være fordi ting begynner å gå igang igjen, så derfor har du vondt. Men hva vet jeg. Jeg er i 2 trimester, og mine vondter kommer fra voksende livmor. Anonymous poster hash: ca1e0...ac7
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #5 Skrevet 7. november 2013 Ja, det kan godt hende.. Har bare ikke opplevd dette tidligere, og kjente jeg ble litt skeptisk ^^ Håper det er ting som begynner å bli som normalt igjen;D Anonymous poster hash: 8b72f...cfe
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #6 Skrevet 7. november 2013 Da jeg sluttet på p-ring tok det vel 35 dager før jeg fikk mens igjen, så husker jeg første mens etterpå var veldig vondt og tyngre enn det jeg normalt brukte å ha. Anonymous poster hash: ca1e0...ac7
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #7 Skrevet 7. november 2013 Da krysser jeg fingrene for at det er kroppen som begynner å bli som normalt etter pille slutt Ønsker så gjerne å starte prøvingen skikkelig nå Anonymous poster hash: 8b72f...cfe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå