Gå til innhold

Inspirert.. Timer dere småbarnsforeldre sex?

Anbefalte innlegg

Gjest Anybody
Skrevet

Eller er det som før spontant?

Her har vi gjerne sex 3 gager om dagen når vi ikke har barn. Og iallefal en gang om dagen når vi har barn.

De sover jo på nettene så er jo ikke noe som må 'times'

Vi kan også ta n kjappis om de er våkne og ser på tv eller leker..

Vi blir kranglete om vi ikke har sex ofte.. Vi blir bedre foreldre, kjærester og mennesker av sex. Så er det jo deilig og noe vi ikke nedprioriterer bare fordi vi har små mennesker i hus.

Hvordan er dette hos dere andre?

Planlegger dere? Eller lar dere lysten ta overhånd og da sniker dere inn på et annet rom i blant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gjør begge deler. Som hos dere, blir det fort temperatur og grinete stemning uten sex, og jeg er absolutt verst der. Nå har vi heldigvis fått en 6 åring som er mest opptatt av venner i hele verden, og det har endelig blitt mulig å bli mer spontane igjen. Jeg og mannen bader sammen hver eneste kveld, og dette er en god anledning til å vie litt ekstra kos til den andre.

Anonymous poster hash: 96971...701
Skrevet

Timer mer og det er topp. Klarer ikke ta en kjappis med barn som leker i et annet rom. Vil ikke ha sex mens jeg hører barna mine..

Skrevet

Vi har ikke sex lengre

Anonymous poster hash: 87136...981
Skrevet

Timer vel ikke akkurat. Det er mer sånn at når kvelden kommer og barnet er i seng, så kjenner vi etter om vi har nok krefter igjen. :P

Ikke alle barn sover om natten faktisk, og langt fra alle sover like mye. Så det hender rett som det er at jeg bare må legge meg så fort barnet vårt har sovnet, for i det hele tatt å ha mulighet til å fungere dagen etter.

Anonymous poster hash: b4123...2b6
Skrevet

Begge deler :strix:

Anonymous poster hash: fe520...71c
Skrevet

Timer ikke. Men vi har det ikke mer enn 1-3 ganger i uka for det om. Vi har det når ungen tar luren sin på dagtid, og på kvelden. Innimellom på morgenen også, om vi våkner før ungen...  

Anonymous poster hash: 30664...a34
Skrevet

Timer gjør vi ikke, men har oss når vi har sjansen. Som ikke er så ofte som man skulle ønsket med en puppebaby i hus samt en eldre bror som også vil sove hos mamma og pappa og gjerne plutselig kommer inn.  Og det går ikke å ha sen når ungene er våkne, babyen roter seg jo borti alt mens eldste er så nysgjerrig at han kommer etter og lurer på hva man gjør hele tiden.

Men det står ikke på lysta, som sagt har vi oss straks vi kan, så fort ungene sover greit eller de kveldene man slipper unna en unge som banker på døra. ;)

Anonymous poster hash: f3383...3b7
Skrevet

Er du forresten sammen med han elendige pappaen igjen? Eller er det en ny?

Håper det går bedre denne gangen og at du slapp melde han til barnevernet.

Anonymous poster hash: f3383...3b7
Skrevet

Haha, 21.54, det der er som å høre om mannen og jeg. ;)

Puppegal baby, halvsjalu fireåring som plutselig står i døra og vil sove hos oss og unger som aldri sover på dagtid.

Man prøver da så godt man kan, og benytter sjansen straks ungene har sovna eller man har barnevakt! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...