Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Hei, er det noen som har erfaring med fertilitetsmonitor(er) og vet hvor mye de koster osv ? evnt har linker til bra tilbud ? Takker for hjelpen Anonymous poster hash: 8cc08...a13
tuss2011 Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 Jeg lånte gratis av venninna mi, men den fra ClearBlue kan jeg anbefale. Slapp å bli dritlei sex i allefall, og jeg ble gravid etter 4 prøveperioder. Selvom jeg har påvist pcos (som ble nesten borte etter forrige svangerskap) tror de koster rundt 12-13 hundre nye, men de selges brukt på finn.no Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 Kan absolutt anbefales ja! Er gravid for andre gang nå og har brukt Clearblue fertilitetsmonitor begge gangene:) veldig kjekt for de av oss som ikke har et sexliv av Duracellkanintypen, er jo ikke så lett å få det til å klaffe med syklus og sånn om man kun har sex ca en gang i mnd liksom... så ja, det funker! Anonymous poster hash: 92f48...df4
sjoko10 Skrevet 7. november 2013 #4 Skrevet 7. november 2013 jeg kan også anbefale den. forsøkte å bli gravid i ett år før jeg kjøpte den. og etter 2 forsøk så ble jeg gravid. å er verdt pengene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå