beibilykke Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 I dag fikk jeg fødseljournalen min i posten etter mitt første barn født i 2009. Jeg sendte mail å spurte om den siden jeg nå venter nr 2. Vel, i journalen står det at jeg i svangerskapet med datteren min røyket daglig i 1,2 og 3 trimester, ca 8 røyk pr dag!!!!!!!!!!!!! Det stemmer overhode ikke!!!!!!!! Jeg er ikkerøyker, og har aldri i mitt liv røykt i graviditet.hvorfor i huleste står det da oppført.. Ble litt provosert faktisk, da jeg har nulltoleranse for røyking og graviditet/små barn. Det er jo lenge siden, og det har i og for seg ikke noe å si, men jeg vil jo egentlig at dette skal endres. Er det mulig? Og hvem skal jeg ta kontakt med?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 kontakt din fastlege. Lykke til . rett skal vere rett! Anonymous poster hash: a7363...2b1
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 Ta kontakt med sykehuset og si at det står feil i journal. Da skriver de et tilleggsnotat hvor de retter opp i feilen de har gjort. Skal ikke være noe problem. Anonymous poster hash: deef6...96b
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #4 Skrevet 7. november 2013 Jøss, ikke tilfeldigvis fredrikstad sykehus eller? De påstod nemlig i mine papirer at jeg var psykisk syk (uten å være det eller ha vært det). Masse diagnoser jeg aldri hadde hørt om tidligere engang. Anonymous poster hash: d3217...9c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå