Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Jeg vurderer å kjøpe en Brio dukkevogn til min 2-åring til jul. Hun har en liten dukkevogn, men der er det ikke plass til yndlingsdukken og bamsen, så hun blir litt frustrert for hun vil gjerne gå på tur med dem ute ;-) hun triller dem i Bugaboo bee'n vår som blir litt i største laget. Ellers elsker hun å leke med dukkevogner hos venner, kusiner osv. Men er det litt for tidlig synes dere? Tenkte litt på denne som man kan justere høyden på håndtaket, og regner med at den holder i noen år... http://www.toysrus.no/Merker/Brio/BRIO%20kombidukkevogn%20-%20rosa.aspx?id=629311&vid=089864 Har deres 2-åringer hatt dukkevogn? Anonymous poster hash: 3efdc...002
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 Ikke for tidlig. 2 åringen min har den samme og elsker den. Anonymous poster hash: bac97...e4c
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 min to åring fikk den samme vognen til sin toårsdag og hun elsker den.. er nå 3 og det brukes fortsatt daglig!! Anonymous poster hash: 8e83d...27e
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #4 Skrevet 7. november 2013 Syntes ikke det er for tidlig. Min fikk en lignende til 1 årsdagen, bare litt lavere enn Brio sin. Og den har blitt masse brukt. Så tenker den passer perfekt til en 2 åring. Anonymous poster hash: fb594...4d5
Appelsinpiken Skrevet 7. november 2013 #5 Skrevet 7. november 2013 Mi er 19 mnder og får briovogn til jul. Er slik slåssing når hun låner søstera sin, så nå må hun få egen
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #6 Skrevet 7. november 2013 min to åring har nettopp fått Simo dukkevogn har storesøster og som har samme vogn, mye betre kvalitet enn brio sin vogn, Anonymous poster hash: 34e1c...5c3
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #7 Skrevet 7. november 2013 Tusen takk for svar :-D da blir det dukkevogn til jul! Deilig å finne en litt ordentlig gave å gi :-) Anonymous poster hash: 3efdc...002
wilmus Skrevet 7. november 2013 #8 Skrevet 7. november 2013 Mini her fikk også briovogn til 2årsdagen. Den er stadig i bruk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå