Høstduft Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Synes det tar uhorvelig lang tid å lade ipaden. Den rekker omtrent aldri å lade seg til 100% dør noen i familien skal bruke den. Skal det virkelig være sånn?
skinnfilla Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 Vi har en hurtiglader og da er det gjort på et par timer. Ellers så har vi 4 ipader i husholdningen og de lades gjerne på natta De vanlige orginalladerene tar uhorvelig lang tid.
Høstduft Skrevet 7. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2013 Vi har en hurtiglader og da er det gjort på et par timer. Ellers så har vi 4 ipader i husholdningen og de lades gjerne på natta De vanlige orginalladerene tar uhorvelig lang tid. Hurtiglader? Hva er det og hvor får jeg kjøpt det?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #5 Skrevet 7. november 2013 Tar veldig lang tid. Lader aldri på natta Mange branner starter pga det og det vil be unngå. Anonymous poster hash: 7f3f1...259
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #6 Skrevet 7. november 2013 Jeg tror det er ladeledningene som taper seg, dessuten er det ulik styrke i de ulike kontaktene, selve alderen. Bruker du en telefonlader åpen iPad, tar det lang tid. Vi har nå, og har nå hatt noen ipader og iphonee, og huset kryr av ladere, noen av de er bedre enn andre. Jeg tror det er ledningene, kontaktene som taper seg. Anonymous poster hash: c1808...b51
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #7 Skrevet 7. november 2013 Du må kjøpe ipadlader og ikke iphonelader. I tillegg må den stå i vegg. Da lader den ganske hurtig. Anonymous poster hash: b7a73...beb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå