Gå til innhold

Dere som har fjernet en hormonspiral:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blødde dere samme dag?

I så fall hvor mye? Var det nødvendig med bind. Og ikke minst hvor lenge det eventuelt blødde.

Når kom menstruasjonen tilbake, og hadde dere mensen mens dere hadde hormonspiralen.

Jeg spørr siden jeg fjernet mini går, fikk en forholdsvis kraftig blødning ca 5 timer etter den ble tatt ut. Blør nå som en normal mens, med mens "murring", men med tanke på at jeg ikke har had mens på 4 1/2 år så er det vel tidlig å få mensen timer etter at spiralen blir hentet ut???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri hatt hormonspiral selv, men søsteren min klagde på at hun blødde lenger og mer enn en vanlig mens etter at hun fjernet sin. Etter den blødningen var mensen regelmessig med en gang.

Anonymous poster hash: 72f13...2c3
Skrevet

Jeg hadde kraftige blødninger og styrtblødninger (det roet seg for så å fossblø etter et par timer) i 12 dager etter fjerning av h-spiral. Fikk vanlig mens 23 dager etter fjerning av spiralen, for så å bli gravid neste runde;-)

Hadde spiralen i nesten 3 år før fjerning.

Anonymous poster hash: 27f11...b96

Skrevet

Takker for svar, greit å få med seg andres erfaringer. :-)

Skrevet

Fjernet min i går, og har kun små blodspor.

Så spent på om det blir ett styrt 😝.

Har hatt den i 6 mnd, og ikke blødd på 4 mnd.

Anonymous poster hash: 1efc2...279

Skrevet

Jeg hadde ikke blødd på 5,5 måned da jeg tok ut min. Spottet litt bare, brukte truseinnlegg. Mensen kom tilbake etter et par måneder, og i et halvt år blødde jeg bare en dag. Nå har jeg normal mens på 2 dager. Null stress å ta den ut altså. 

Anonymous poster hash: c220e...fba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...