Gå til innhold

Lyset på, men ingen hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Næmmen! Atter?! Hæ?

(må si jeg imponert over jungeltelegrafresponsen!)

Du skal ikke kimse av telegrafen, nei!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jammen meg var ikke gammelnicket mitt fremdeles ledig! 

Skrevet

Og jammen meg var ikke gammelnicket mitt fremdeles ledig! 

Velkommen tilbake til deg også :) 

Skrevet

Dette er på grensa til hysterisk moro. 

Skrevet

Bare en ting og rope ut . Velkommen tilbake alle sammen ;)

Skrevet

Næmmen! Atter?! Hæ?

(må si jeg imponert over jungeltelegrafresponsen!)

Du skal ikke kimse av telegrafen, nei!
Men den har ikke nådd sydentøsen vår?...
Skrevet

Skal se samtlige kommer luskende ut av buskaset etterhvert! ;)

Skrevet

Nå tar gravidhormonene overhånd her. Det regner engler og vakre mennesker. Tenk at alle skulle dukke opp igjen bare vi ble kvitt Moderator Ghadaffi. Hurra! :D

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Oh happy day - tv nerdevennen min er tilbake! Hipp hurra for deg Luten:)

Skrevet

Oh happy day - tv nerdevennen min er tilbake! Hipp hurra for deg Luten:)

Du har vært høyt savnet. Det er ikke mange av oss!

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Det å forlate en halvsurrete smågærn og litt frynsete småbarnsmor med tårene på tvers konstant sånn brått - hva gjør du mot en mednerd? Og så brått atte. Dog forståelig - dette vesenet var jo bare hinsides.

Sett noe på skjermen i det siste da?

Skrevet

Det å forlate en halvsurrete smågærn og litt frynsete småbarnsmor med tårene på tvers konstant sånn brått - hva gjør du mot en mednerd? Og så brått atte. Dog forståelig - dette vesenet var jo bare hinsides.

Nedsyltet i Nashville og smekkfull av abstinenser (venter på sesong 2 av den, og neste sesong Grey's), men har også luktet på True Blood og sett en sesong Breaking Bad (uendelig bra men slitsomt og vondt) og kjøpt meg første sesong av Allie Macbeal, bare for ekstremmimring med rødvin hvis jeg skulle slumpe til å være aleine hjemme :) Du da? Har du overskudd til å se noe?

Og sorry, det var dessverre nødvendig å smelle med døra og gå - selv om det var et nerdesvik - og hadde ikke moderatorgreia fått sparken hadde jeg nok aldri giddet mer...

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Nedsyltet i Nashville og smekkfull av abstinenser (venter på sesong 2 av den, og neste sesong Grey's), men har også luktet på True Blood og sett en sesong Breaking Bad (uendelig bra men slitsomt og vondt) og kjøpt meg første sesong av Allie Macbeal, bare for ekstremmimring med rødvin hvis jeg skulle slumpe til å være aleine hjemme :) Du da? Har du overskudd til å se noe?

Og sorry, det var dessverre nødvendig å smelle med døra og gå - selv om det var et nerdesvik - og hadde ikke moderatorgreia fått sparken hadde jeg nok aldri giddet mer...

watchabc.go.com

nye sesonger av Nashville og Greys ;)

Digger Nashville!

Velkommen tilbake :)

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Oo skipping down memory lane - ally mcbeal:) joda likte den, men litt som judging amy - det kunne jo aldri gå bra. Når noe positivt skjedde og det var noe annet enn tårer og vrede i spedd dansende babyer og unisex toaletter, så skjedde det noe - tak som faller ned, skyting, sykdom og u name it. Men man skal ikke kimse av memory lane!

Jeg hadde min egen tur ned den stien tidligere (når lillebølla faktisk sov..) - the ever so lovely mr darcy himself. Nyinnkjøpt med Colin firth til min odel og eie og ikke bare på regnværsdager! Husker enda torsdagskveldene med jentene når vi var tenåringer og hviiiinte over kjekkaser :)

Nå om dagen tar vi det som enn måtte være på kassa! Lillegutt tar seg en beta mat når "den 7ende himmel " går og det er nå fast. Ikke mye action og ikke så halvgærnt når det kommer til Jesus og gjengen (jeg er ikke med i den klubben) pluss det slår det andre av kvalitetstv man finner rundt halv ni på morran..

Jo jeg har begynt på Veep! Blir ikke helt enig med meg selv der - det humres litt, men ikke mer,.

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Og jo så du Hayden P hos Graham Norton ??

Skrevet

watchabc.go.com

nye sesonger av Nashville og Greys ;)

Digger Nashville!

Velkommen tilbake :)

Fine Hottentott! Ja, Nashville er på nett men jeg (vi) vil egentlig se den på dvd så vi kan ha godismaraton og eie den, litt sært men likevel... Og med Greys vil jeg ha ventetida og cliffhangerne fra uke til uke og fast tid på tirsdager. Også sært, sikkert...

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Ser den, alltid best med eie så man kan se alt på en gang. Det blir lagt ut ny hver uke og siden mannen ikke liker den serien har jeg fast date en dag i uka hvor jeg ser maraton på alle seriene mine :)

Skrevet

Velkommen tilbake! Dere har vært savnet! :)

Hyggelig å komme hjem fra tur å se at de gode gamle kranglerne er tilbake!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...