Gå til innhold

Lyset på, men ingen hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ryktes at Dib nå er Mod-IS-fri sone. Kanskje man skal vurdere å gjenåpne kafeen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Riktig det, no er det Kira som er kaptein på skuta når ikkje admin er tilstades :D

Det må advarast om at det mest spennande som skjer for tida er diskusjonar a la "Kvifor gjer ikkje alle som meg, eg veit jo best?"

Men det kan jo ta seg opp att..

Skrevet

Kira er bra - da gjelder det bare å pirke litt sånn forsiktig i smårips som tror de vet best. For det gjør de jo sjelden.

Skrevet

Næmen, hallo! :)

Har fått med i kulissene at "parkeringsvakten" er dratt hjem, ja. Og siden jeg måtte bytte nettleser så kom jeg ikke lenger inn på den andre skravlesiden lenger. Har savnet dere.

Jeg har lyst til å gjøre et forsøk på å bli med på en kranglekaffe igjen, i alle fall. 

Skrevet

Næmen, hallo! :)

Har fått med i kulissene at "parkeringsvakten" er dratt hjem, ja. Og siden jeg måtte bytte nettleser så kom jeg ikke lenger inn på den andre skravlesiden lenger. Har savnet dere.

Jeg har lyst til å gjøre et forsøk på å bli med på en kranglekaffe igjen, i alle fall. 

Hah, av alle de man kunne ønske seg fikk fyken for inkompetanse var M-IS helt i toppsjiktet, ja. Så da prøver vi igjen.

Skrevet

På tide å få litt action innpå her igjen. Synes det var nitrist å se gamle travere ryke ut når man selv endelig hadde rota seg "hjem" igjen. ;-)

Skrevet

If you come, they will follow :)

Haha, deilige Doris, der er du jo :)

Skrevet

Må finne oss et nytt portrettbilde igjen, ser jeg. Jeg er jo helt blank. :) 

Skrevet

Må finne oss et nytt portrettbilde igjen, ser jeg. Jeg er jo helt blank. :)

Hva skal det bli denne gangen?

Selvskutt villsvin kanskje, men da dauer vel dyrevernerene ;)

Skrevet

Selvskutt villsvin kanskje, men da dauer vel dyrevernerene ;)

Det synes jeg ville være helt utmerket.

Skrevet

Hurra, dagen min er reddet!:)

Skrevet

Hurra, dagen min er reddet! :)

Kafeen er åpen, det er sofaer nok og man får legge beina på bordet - pluss at det alltid er gratis påfyll. Kan man annet enn å elske Krangle?

Skrevet

Og nå grubler jeg cellene av meg. Husker du hvilken film/serie frasen "if you come, they wil follow" kommer fra?

Skrevet

Hurra, dagen min er reddet! :)

Kafeen er åpen, det er sofaer nok og man får legge beina på bordet - pluss at det alltid er gratis påfyll. Kan man annet enn å elske Krangle?

Eneste problemet er at jeg er tom for kaffe. Og idag av alle dager.. *Gjesp*

Skrevet

Velkommen tilbake :D

Du har vært savnet, sug lut. Det samme har Ziva og Doppler.

Skrevet

Velkommen til gards! Kyrne er melka, hønene er inne og kaffen er varm, så nå kan i ta en prat over formiddagsmaten  :)

Skrevet

Det ryktes at Dib nå er Mod-IS-fri sone. Kanskje man skal vurdere å gjenåpne kafeen?

Julebildet er til og med på plass :)

Skrevet

Julebildet er til og med på plass :)

Ja, og det til og med før desember!

Skrevet

Sier bare HÆ?? WHAT?? Og legger til HURRA! Har savnet krangle! Men siden noen plystret at det er nye seil på skuta er jeg med igjen, litt iallefall! Gleder meg til adventstiden med favorittkrangledamene mine!

Skrevet

Og nå grubler jeg cellene av meg. Husker du hvilken film/serie frasen "if you come, they wil follow" kommer fra?

Nei. Men sitatet gjør rett nok at jeg føler meg som en krysning av Jesus og Rottejomfruen.

Skrevet (endret)

Langt og tilfreds sukk. :)

Endret av Anne-B.
Skrevet

Næmmen! Atter?! Hæ?

(må si jeg imponert over jungeltelegrafresponsen!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...