Gå til innhold

Gaaad, hvorfor er det sånn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At den ene, meeeget sjeldne natta minimannen bestemmer seg for å sove som bare det, nesten helt uten puppemas- så har fireåringen omgangssjuka og spyr natta gjennom (inkludert i senga til mamma og pappa- TO ganger..)? 

:kjefte:  :kvalm:  :murvegg:  :sleeping:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert av samme grunn som at mi bestemte seg to veker før termin om at det ikkje er gøy å legge seg :(

Det skal ganske enkelt ikkje vere for lett å ha to barn, ein kan jo få den villfarelsen at det går an med tre..

Skrevet

Bare vent - det er et mønster her, som blir tydeligere for hvert år.

Skrevet

Ja si det, er vel samme "naturloven" som fører til at spysjuka og all annen elendighet her i hus alltid dukker opp når mannen er borte, også nå som han nesten aldri er borte, de ytterst få gangene han skulle finne på å måtte være borte nå så skjer det et eller annet. Gremmes!!

Nesten så jeg lurer på om jeg tørr å hive eg uti det vi nå har bestemt oss for. Å guuuuud...hva har jeg gått med på.....*biter negler og river seg i håret*

Skrevet

Sikkert fordi du hadde det travelt Lillagorilla! Tar deg igjen senere.

Hva er det du gremmes over da Ugl@?

Ikke gå med på noe som du ikke vil, hvis du ikke må!

Vi må stå sammen mødre! I gode og onde dager, til luften siger ut :)

Skrevet

Ja, en eller annen naturlov er det, visst. 

Men minien ville ikke sove ettermiddagsluren sin her nå, så er jeg heldig er han trøtt nok inatt også til å sove godt. Han skal iallefall få en paracet i ræva før han legges, for det er jo selvsagt også tenner på gang.

Skrevet

At den ene, meeeget sjeldne natta minimannen bestemmer seg for å sove som bare det, nesten helt uten puppemas- så har fireåringen omgangssjuka og spyr natta gjennom (inkludert i senga til mamma og pappa- TO ganger..)? 

:kjefte:  :kvalm:  :murvegg:  :sleeping:

Nei, nei, du har misforstått! Det er jo omvendt. Fordi fireåringen spyr natta igjennom så skjønner mimimannen at han gjør best i å sove - snille minimannen!
Skrevet

Sikkert fordi du hadde det travelt Lillagorilla! Tar deg igjen senere.

Hva er det du gremmes over da Ugl@?

Ikke gå med på noe som du ikke vil, hvis du ikke må!

Vi må stå sammen mødre! I gode og onde dager, til luften siger ut :)

Gremmes over alle de gangene jeg har tørka spy, spydd selv og selvsagt vært alene med to- spy og diaré sjuke unger. Der mannen har kommet hjem etter alt har vært overstått...selvsagt!

Nå er alle ungene i en "klarer å springe på dass og spy" alder, så jeg har en smule vegring mot ny runde med bleier, gulp, såre brystvorter, nattevåk, kolikk, tenner, ullbody med tranflekker og annen " moro", men hjertet sier ja til alt dette...sukk...

Skrevet

Den spyingen er ikke kjekk uansett på døgnet. Synes gutten er grei som ikke forstyrrer mitt i alt annet.

Du virker ikke så overbevist om å få et barn Ugl@.

Skulle ønske noen ganger at man levde som før i tiden. Kvinner stelte hjemme og menn jobbet. Travel hverdag med barn og jobb.

Får se på det som positivt! Kjenner ei som er uføretrygda, fikk et barn til. Skulle ikke ha gjort i hennes sko. Hun sier det selv å.

Så mitt råd Ugl@ er at noen ganger må man være usikre på at man er så sikker.

Det er mer enn noen år med tørke spy.

Ringedingedingdong, der ringte det på døra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...