Trultemor85 Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Jeg må vel inn på en data for å kunne blokkere. Hvis det går. Har 7-8 venner som legger ut de tegneserie hodene av seg og venner minst 1-2 ganger i timen. Er sikkert veldig morsomt for de, men er det noe å dele? Er på overtid og litt hormonell, så kan hende det bare er meg, men synes det er barnslig
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 Jeg syns det var artig når det bare var en eller 2 som drev med det, men nå dukker jo de tegneseriegreiene opp hele tiden.. Kjedelig.. Anonymous poster hash: 05059...be3
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 Her er det få som gjør det, og ikke ofte. Så da syns jeg det er morro Men, alt med måte Anonymous poster hash: d509d...34e
Trultemor85 Skrevet 7. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2013 Hehe, titta bare nedover nå og er 14 bilder som er lagt ut etter kl 9 Da blir det litt mye, håper jeg får blokkert det, er jo flere og flere venner som Bruker det, ellers må jeg putte alle i en gruppe jeg ikke ser til vanlig. Hehe "Tegneserievenner" eller noe
Groosalugg Skrevet 7. november 2013 #5 Skrevet 7. november 2013 Lei jeg også ja.. Og det er jo også gjerne sånne superinterne greier som er spennende kun for de få involverte. Får håpe trenden går over rimelig kjapt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå