Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Hvordan er det å farge håret under svangerskapet? Jeg mener, hvor "bra" er det? Jeg har en helt sinnsyk stygg ettervekst, og burde gjort det for lengst. Jeg er halvveis i graviditeten, og har lyst hår, med mørk ettervekst. Det er ikke snakk om bleking, men farging. Anonymous poster hash: 14902...30b
mams87 Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 Jeg fikk vite at jeg burde vente for å være helt sikker. Og det ville jeg (være helt sikker). ellers kan du prøve en '' økologisk'' frisør. siden du skal farge etterveksten blir det veldig nær hodebunnen som fanger opp alle kjemikaler.
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 7. november 2013 #4 Skrevet 7. november 2013 Det går helt fint, men vær obs på at du kan få en annen farge enn du pleier
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #5 Skrevet 7. november 2013 Ingen fare er verre å gå ut ute hver dag å puste inn eksos og annent dritt som finnes i lufta. Hårfargen går ikke inn i blodet ditt men blir lagt på dødt hår. Anonymous poster hash: 93bb0...dd8
MammantilNurket Skrevet 7. november 2013 #6 Skrevet 7. november 2013 Om du bor i Oslo kan jeg anbefale "Balanzera" på Løkka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå