Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 2,5 år, gått i bhg siden han var 17 mnd. Stort sett går det greit, men i det siste vil han ikke gi hadeklem, men er fortsatt blid og fornøyd. Også er det noen dager innimellom hvor ingen får lov å røre han. Ikke jeg og ikke de ansatte. han må fysisk bæres inn på avdelingen, da han "stikker av" ut i gangen ved levering. Prøver å snakke med han og si han må gå inn til de andre, personalet kommer med det ene flotte forslaget etter det andre men han vil bare hjem virker det som. Enden på visa i dag ble at jeg sa hade, mens hun ene ansatte måtte bære han inn, gråtende mens han ropte på mamma.. Det er jo så forferdelig vondt å gå på sånne dager. Er det kun hos oss, eller skjer det sånn med deres små iblandt også? Er det alderen? Kan legge til at alt er bra hjemme, vanlig testing av grenser og ellers en skikkelig gladgutt Anonymous poster hash: e77b9...333
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 Hallo....gutten er 2,5 år, dette er da helt normalt! Anonymous poster hash: 84250...935
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 Vår var heeeelt lik fra 2.5 år til han ble 3 jeg måtte følge han helt inn og var avhengig av at en voksen tok imot han og avledet han. Ei lita stund på fanget så var alt bra. Stod ofte i gangen og lyttet hvis han gråt. Det går over Anonymous poster hash: 911b2...c2a
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #4 Skrevet 7. november 2013 Det er godt å høre takk for svar Anonymous poster hash: e77b9...333
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå