Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 hva synest dere om denne weightless buksa? den koster nesten 1000kr, men det er verdt det siden den er så behagelig og at man får fram de fine formene. https://www.facebook.com/Weightless.no?fref=ts Anonymous poster hash: b8459...3e1
♥ anonym♥ Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 Syns ikke den var så fin på rumpa nei. Lignet litt på en BH bak. Det er min mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå