Gå til innhold

Dere med tenåringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elsker du barnet like høyt som da hun/han var baby? Når de smeller med dører osv, syns dere de er søte? :P

Eg ser på min 7 mnd gamle baby og synes såklart hun er verdens vakreste og søteste. Elsker å se på henne, og blir "rørt" når hun koser med håret sitt mens hun ammes osv. Mange søte ting.

Men ser ikke for meg at jeg ser på henne på samme måte når hun er 15 år feks.

Hehe, rart spørsmål, men noen som forstår? Vil forelskelsen min gå over til å være "normalt" glad i barnet? :P

Anonymous poster hash: a783a...517

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil alltid elske barnet ditt betingelsesløst, men det er ikke alt som er like sjarmerende. ;)

Anonymous poster hash: e1dae...259

Skrevet

Du vil alltid elske barnet ditt betingelsesløst, men det er ikke alt som er like sjarmerende. ;)

Anonymous poster hash: e1dae...259

Hehe, det tror jeg på ;)

Men er man like tussete og har lyst til å nusse 15-åringen om man hadde fått lov ? :P

Anonymous poster hash: a783a...517

Skrevet

Du vil alltid elske barnet ditt betingelsesløst, men det er ikke alt som er like sjarmerende. ;)Anonymous poster hash: e1dae...259

Hehe, det tror jeg på ;)

Men er man like tussete og har lyst til å nusse 15-åringen om man hadde fått lov ? :PAnonymous poster hash: a783a...517

Like fristende som å susse på en kråkebolle ;p
Skrevet

Kommer helt annpå hvordan ungen din behandler deg, jeg behandler min mor som dritt fordi jeg mener hun ikke har vært der nokk for meg eller støttet meg nok og tilbake da får jeg en mor som skulle ønske jeg fortsatt var bitteliten, men min pappa som alltid har vært der og støttet meg han elsker meg og greier si det til meg hver natt og gir meg enda klem å minner meg på at han er glad i meg uansett hvor store feil jeg gjør, men du kommer alltid til å være glad i ungen din men det ekke så lett å huske hvor mye ungen din betyr for deg når dere krangler eller har konflikter. som hvis mamma min sårer meg vet jeg at hvis jeg sier til henne at jeg skulle ønske jeg ikke var født at denne sårer henne ;) men min lillesøster på 12 har ikke likt forhold til dem som meg hun har mer motsatt...

Anonymous poster hash: 4dd12...af0
Skrevet

Ja, jeg elsker de, men det er ikke alltid jeg liker de. Gullungene mine er de like mye nå som de er 185 cm, har 44 i sko og slår meg i håndbak, som da de kom tassende i hel pysj med føtter og smokken i munnvika :hjerte:  

Skrevet

Det blir anderledes enn når de er babyer, men en er like glad i de enda.

Mitt jente som tydeligvis har startet i fjortis alderen, blir nusset på. Men nå blir detter fulgt av ÆSJ!! Er hun lei seg er det hyggelig at mamma nusser, så nussing kan gjøres enda.

Er om ikke enda mer glad i hun, men til tider så frister det å kaste hun på dør og la ørene få hvile litt. Men plutselig endag kommer hun med frokost på senga, og er den samme gamle igjen. Da er alt glemt hos mor. Akkurat nå er jeh møkk lei, har vært klaging, syting, banning, bare pirka på søstra og alt har vært galt siden hun kom hjem fra skolen. Akkurat mas fra senga også. Men hun er heldigvis en morgenfugl, og blid og fornøyd de fleste morgener så satser på dagens starer bra i morra.

Anonymous poster hash: 7521e...75a

Skrevet

Jeg nusser de vel ikke nå, men vi klemmer mye og de kan fremdeles smelte hjertet mitt bare ved å være seg selv ❤

Vi har sluppet unna de værste opprørene og har egentlig en svært rolig og hyggelig hverdag til å ha tenåringer i hus.

Skrevet

Jeg forstår spørsmålet ditt ;)

Forelskelsen vil legge seg, men man vil alltid elske barna betingelsesløst. De kan ha sider man ikke liker, eller ikke forstår, men allikevel føler jeg en enorm stolthet ❤

Fjortenåringen min er en vaskeekte fjortis og hun driver meg til vanvidd med alt snakket om kjendiser, verdensproblemer (som bare omhandler skolen og venner. Hvem som sier og gjør hva), små raptusser, og det stinker neglelakkfjerner og parfyme i hele kåken når hun er hjemme. Men samtidig er mammahjertet stolt når jeg hører den vakre sangen hennes, når hun ber om hjelp til klær, hår og sminke når hun skal på "fest", når jeg ser henne sammen med andre (hun har en enorm empati og masse humor) og jeg tar meg selv i å tenke hvor heldig jeg er som får være mammaen hennes ❤

Har 3 små barn også, og elsker dem alle like mye. Men de trenger mer beskyttelse og kos i form av å sitte på fanget, kose og leie mamma. Tenåringen har mer behov for veiledning, oppmuntring og skryt (altså, alle blir behandlet likt, snakker mer om hva de selv søker).

Anonymous poster hash: a922f...53f

Skrevet

Kjærligheten er ikke så "nussete". De er jo ikke bestandig like søte når de er store, men de er så mye mer. Da de var babyer hadde de ikke noe annet enn søtheten å fare med. Når de blir store får de personlighet. Det er mye morsommere å være tenåringsmor, og mye mer givende enn å passe en baby soikke gjør annet enn å sove, spise, drite og skrike.

Babyer kan man elske som en grunn, tidlig forelskelse. Den kan være altoppslukende men stikker ikke nødvendig vis så dupt, du kjenner jo ikke mennesket enda. Tenåringene elsker du med en dyp gjennomdrivende kjærlighet  både på grunn av og på tross av alt de er.

Anonymous poster hash: 3f11f...edc
Skrevet

Ja, man elsker dem like høy, men ikke på samme nesten fysiske måte som man elsker babyen sin eller  små barn som man bare MÅ kose med, nusse på og lukte på.

Jeg både elsker og limer tenåringene mine, og det er ikke svakere enn da de var ittesmå. Jeg kan fprtsatt ikke se meg mett på de nydelig ansiktene deres, og så er de så utrolig intressante og morsomme og sjarmerende.

Tenåringer er faktisk helt herlige!

Anonymous poster hash: 39328...133
Skrevet

Ja, man elsker dem like høy, men ikke på samme nesten fysiske måte som man elsker babyen sin eller  små barn som man bare MÅ kose med, nusse på og lukte på.

Jeg både elsker og limer tenåringene mine, og det er ikke svakere enn da de var ittesmå. Jeg kan fprtsatt ikke se meg mett på de nydelig ansiktene deres, og så er de så utrolig intressante og morsomme og sjarmerende.

Tenåringer er faktisk helt herlige!

JeG skrev at jeg elsker og LIMER dem - mente elsker og LIKER :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...